  • 1. Data: 2009-01-14 11:38:40
    Temat: Bezpłatna książka dla bibliotek, stowarzyszeń itp.
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Tradycyjnie już, Polskie Wydawnictwo Fotograficzne przeznaczyło pewną
    ilość książek dla bibliotek, szkół, stowarzyszeń itp. Tym razem jest
    to książka "Moja cyfrówka i ja" Włodzimierza Barchacza i Justyny
    Komar:
    http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=204
    Chętnych proszę o zgłaszanie się na maila biuro maułpka dybowski
    kroppka pl. Żeby otrzymać tę książkę bezpłatnie, należy się
    uwiarygodnić - przedstawić np. pismo z biblioteki, podpisane przez
    dyrektora szkoły, zarząd stowarzyszenia itp. Książki będą do
    bezpłatnego odbioru w Warszawie; wysłać mogę za zwrotem opłaty
    pocztowej - 10 zł.

    Czarek

  • 2. Data: 2009-01-14 12:05:08
    Od: Giltoniel <g...@g...pl>

    Czarek pisze:
> [...]
    > ilość książek dla bibliotek, szkół, stowarzyszeń itp. Tym razem jest
    > to książka "Moja cyfrówka i ja" Włodzimierza Barchacza i Justyny

    rozumiem, że nie ma popytu na zakup w cenie sklepowej? W sumie się nie
    dziwię: za tę cenę można kupić 2 świetnie wydane książki Bryana
    Petersona czy jaką pozycję (równie dobrze wydaną) National Geographic.

  • 3. Data: 2009-01-14 12:56:58
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Giltoniel" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, że nie ma popytu na zakup w cenie sklepowej? W sumie się nie dziwię:
    > za tę cenę można kupić 2 świetnie wydane książki Bryana Petersona czy jaką
    > pozycję (równie dobrze wydaną) National Geographic.

    żałosna ta Twoja uwaga, aż tak Cię boli, że ktoś chce rozdac troche książek?

  • 4. Data: 2009-01-14 13:14:41
    Od: Giltoniel <g...@g...pl>

    > żałosna ta Twoja uwaga, aż tak Cię boli, że ktoś chce rozdac troche
    > książek?

    nie byłoby jej gdybym nie poczytał fragmentów książki - dużo wodolejstwa
    i wbrew zapowiedziom mało przystępny język. Nie było by jej również,
    gdyby nie promowanie książki Dederko juniora, jakby to było wznowienie
    kultowej książki Witolda Dederko.

  • 5. Data: 2009-01-14 13:30:10
    Od: conik <c...@i...pl>

    Giltoniel pisze:

> [...]
    > i wbrew zapowiedziom mało przystępny język. Nie było by jej również,
    > gdyby nie promowanie książki Dederko juniora, jakby to było wznowienie
    co nie zmienia faktu ze gadasz bez sensu niezaleznie od tresci czy tego
    kto zamiescil informacje....polaczkowatosc wylazi z ciebie

  • 6. Data: 2009-01-14 14:21:04
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

> [...]
    > promowanie książki Dederko juniora, jakby to było wznowienie kultowej książki

    no i co z tego?
    tak Cie to boli?
    może pozwól tym, ktorzy ew. maja być obdarowani decydowac, czy chca ta ksiązke
    przyjąc, czy nie,
    bo na razie to Twoje wypowiedzi sa podszyte jakąś dziwną zawiścią...