  • 1. Data: 2009-01-14 09:25:48
    Temat: Instrukcja obslugi Nikon D90 po polsku
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ... prosze o link do instrukcji po polsku obslugi D90. Jest na RapidShare,
    aler nie daje sie sciagnac-jest i na Elektrodzie , lecz uszkodzona. Nie mam
    aparatu -chcialem sie pouczyc przed zakupem by nie wziac kota w worku i
    dokladnie sprawdzic w sklepie. Na stronie Nikona mozna sciagnac tylko
    podajac nr serii.... a moze kto z Panstwa mi go uzyczy.

    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 2. Data: 2009-01-14 09:40:20
    Temat: Re: Instrukcja obslugi Nikon D90 po polsku
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 14 Sty, 10:25, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:

    Witam

    jesli do wieczora nie znajdzie sie nikt, kto ja udostepni, to prosze
    sie przypomniec. Mam w domu, wiec wrzuce ja na jakis serwer.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2009-01-14 09:44:13
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

[...]

    Serdecznie z gory dziekuje

    Krzys' - Radom

  • 4. Data: 2009-01-14 10:26:36
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:25:48 +0100, Pikus' napisał(a):

    > ... prosze o link do instrukcji po polsku obslugi D90. Jest na RapidShare,
    > aler nie daje sie sciagnac-jest i na Elektrodzie , lecz uszkodzona.

    Ech, ludzie, od tego piratowania to już najzwyklejsze sposoby do głowy
    nie przychodzą? ;)

    Jest na nikon.pl
    krótko: http://tinyurl.com/9gee5e
    długo:
    http://nikoneurope-pl.custhelp.com/cgi-bin/nikoneuro
    pe_pl.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=yALpZTnj&p_l
    va=&p_li=&p_new_search=1&p_accessibility=&p_adv_sear
    ch=&p_srch=&p_sort_by=&p_gridsort=&p_row_cnt=&p_prod
    s=19%2C707&p_cats=650&p_pv=2.707&p_cv=1.650&p_search
    _text=&p_search_type=answers.search_nl&publish_from=
    &publish_from_day=&publish_from_month=&publish_from_
    year=&publish_to=&publish_to_day=&publish_to_month=&
    publish_to_year=&upd_from=&upd_from_day=&upd_from_mo
    nth=&upd_from_year=&upd_to=&upd_to_day=&upd_to_month
    =&upd_to_year=&p_page_=1&p_nav=#tabtop

    Trzeba się jedynie zarejestrować.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2009-01-14 10:35:13
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 14 Sty, 11:26, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Ech, ludzie, od tego piratowania to już najzwyklejsze sposoby do głowy
> [...]

    Z tego co wiem (prosze o poprawka jesli sie myle), to trzeba JEDYNIE
    zarejestrowac dowolny produkt Nikona. A co jesli ktos go jeszcze nie
    posiada, poniewaz tak jak Pikus' nosi sie z zamiarem kupna i chcialby
    zapoznac sie z instrukcja ?
    Moim zdaniem, udostepnienie instrukcji obslugi to raczej nie jest
    piractwo, ktorego nota bene tez nie popieram.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2009-01-14 10:36:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Góra pisze:

    > Trzeba się jedynie zarejestrować.

    I to jest największa wada. Wszędzie trzeba się rejestrować. Nawet jak
    chcesz jeden sterownik ściągnąć, jedną instrukcję, czy cokolwiek
    pojedynczego.
    No i po co producenci tak strzegą instrukcji obsługi ??? Przecież każdy,
    kto chce kupić, chce wcześniej sprawdzić, czy mu pasuje. A najlepszy
    sposób to zaznajomienie się z instrukcją i pojście do sklepu pooglądać.
    Ja nie mogłem sam dojść w przeciągu kilku minut oglądania Panasonica G1
    - jak wyłączyć podgląd w B&W :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 7. Data: 2009-01-14 10:49:59
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 02:35:13 -0800 (PST), nigel napisał(a):

    > Z tego co wiem (prosze o poprawka jesli sie myle), to trzeba JEDYNIE
    > zarejestrowac dowolny produkt Nikona.

    Nie trzeba.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-01-14 10:51:34
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 14 Sty, 11:49, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Nie trzeba.

    Aha. To dzieki za info. Przyda sie innym.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2009-01-14 11:08:53
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:36:57 +0000, "Paweł W." napisał(a):

    [nikon.pl]

    > I to jest największa wada. Wszędzie trzeba się rejestrować. Nawet jak
    > chcesz jeden sterownik ściągnąć, jedną instrukcję, czy cokolwiek
    > pojedynczego.

    No zdziwiłem się, że instrukcje są tylko dla zarejestrowanych. Wydaje mi
    się, że jakiś czas temu były one ogólnodostępne. Dlaczego Nikon to
    zmienił i jaki w tym sens - nie wiem. Tym bardziej, że pozostałe pliki
    (oprogramowanie, firmware) można ściągnąć bez rejestracji.

    Zatem logika jest taka: jeśli jesteś potencjalnym nabywcą produktu
    Nikona, to wcześniejsze zaznajomienie się z instrukcją - owszem, ale nie
    tak hop-siup; możesz za to ściągnąć sobie najnowszy firmware i mieć go
    na zaś ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2009-01-14 11:41:31
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Grzegorz Góra pisze:

> [...]
    > Nikona, to wcześniejsze zaznajomienie się z instrukcją - owszem, ale nie
    > tak hop-siup; możesz za to ściągnąć sobie najnowszy firmware i mieć go

    Bo klient mniej świadomy jest lepszy. Bardziej marketingu słucha.

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>