  • 11. Data: 2016-07-25 21:10:50
    Temat: Re: Bialorus
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Owszem płaci się, ale normalne mandaty. Nigdy nie trafiłem na żadne sugestie.

  • 12. Data: 2016-07-26 08:10:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-25 o 21:10, Skolmi pisze:
    > Owszem płaci się, ale normalne mandaty. Nigdy nie trafiłem na żadne sugestie.

    Może dopisujmy kiedy byliście w BLR bo normalnie śmiać mi się chce jak
    słyszę że nigdy nie spotkałem się z sugestią łapówki na Białorusi. :)

    Rekordowo miałem 3 na jednym przejeździe, pierwsza od pana w kanciapie
    kontrolującego paszport, druga na kontroli pojazdu (z psem), sprawdzał
    mi wszystko, pełno oświetlenie pojazdu, stan płynu spryskiwaczy,
    zapasówkę, klucz do kół, prezerwatywy, apteczkę kurwa wszystko, i 3 od
    WOPka, który otwierał szlaban.

    Nie nigdy nie zostałem złapany na żadnym przemycie i nie mieli mnie za
    jakiegoś specjalnie wrednego. Łapówki śmieszne 3-5USD i 3-5k rubli

    Lewis

  • 13. Data: 2016-07-26 11:35:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 08:10, Lewis pisze:

> [...]
    >
    > Nie nigdy nie zostałem złapany na żadnym przemycie i nie mieli mnie za
    > jakiegoś specjalnie wrednego. Łapówki śmieszne 3-5USD i 3-5k rubli

    No przecież napisałem: Kilka tygodni na początku tego roku jak również w
    końcu ubiegłego.
    W sumie przekraczałem granicę kilka razy.

    O łapówkach na granicy NIE MA MOWY!

    Teraz Ty napisz kiedy byłeś?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 14. Data: 2016-07-26 14:09:12
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    > Może dopisujmy kiedy byliście w BLR bo normalnie śmiać mi się chce jak
    > słyszę że nigdy nie spotkałem się z sugestią łapówki na Białorusi. :)

    Od sześciu lat tam bywam prawie co roku i NIGDY nie spotkałem się z
    łapówkarstwem u milicji ani ze złośliwością z ich strony.
    Jedyna denerwująca rzecz to rozbudowana biurokracja. No ale tam
    nie ma bezrobocia i ludzie gdzieś muszą pracować :)
    Napisałeś, że byłeś tam dziesiątki razy, być może dlatego
    tak Cię sprawdzają.

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2016-07-26 16:28:03
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 08:10:31 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:

    > Może dopisujmy kiedy byliście w BLR bo normalnie śmiać mi się chce jak
    > słyszę że nigdy nie spotkałem się z sugestią łapówki na Białorusi. :)

    Służę: 2002, 2012, 2013, 2014.

  • 16. Data: 2016-07-26 20:26:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-26 o 11:35, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > końcu ubiegłego.
    > W sumie przekraczałem granicę kilka razy.

    Pisałem dwukrotnie. 6lat temu. :)
    Nigdy nie trudniłem się przemytem fajek czy alkoholu etc a do łapy
    chcieli bardzo często. Ot tak, po prostu

    Lewis

  • 17. Data: 2016-07-26 20:28:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-26 o 14:09, Hinek pisze:

> [...]
    > nie ma bezrobocia i ludzie gdzieś muszą pracować :)
    > Napisałeś, że byłeś tam dziesiątki razy, być może dlatego

    W sumie miałem zastęplowany praktycznie cały paszport, spokojnie z 40-50
    przejazdów, nigdy żadnego problemu z jakimś nielegalnym wywozem czy
    wwozem czegokolwiek ot tak po prostu normą było że trzeba było "okazać
    wdzięczność"

    Lewis

  • 18. Data: 2016-07-26 20:59:18
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 20:26, Lewis pisze:

    > Pisałem dwukrotnie. 6lat temu. :)
    > Nigdy nie trudniłem się przemytem fajek czy alkoholu etc a do łapy
    > chcieli bardzo często. Ot tak, po prostu

    No to po prostu Twoje informacje się zdezaktualizowały i tyle :)