  • 31. Data: 2017-11-29 16:42:15
    Temat: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co zrobic pytasz. Dolac benzyny. Mercedes jeszcze niedawno, teraz nie wiem bo nie
    sledze, zalecal przy duzych mrozch dolewanie do ropy do 25% benzyny.

  • 32. Data: 2017-11-29 19:59:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/28/2017 8:29 AM, Marek wrote:
    > Problem z zamarzaniem diesela nie polega na tym, że nie odpali. Ależ
    > złośliwie odpali i będzie chodził bez zarzutu. Dopiero po przejechaniu
    > paru km, l(ub nawet kilkudziesięciu) zacznie się ksztusic i tracić moc
    > przy dodawaniu gazu.

    Ale ja tym "najgorszym silnikiem w Renault" robiłem i setki kilometrów w
    tej temp z długimi nocnymi postojami i jakoś banglało bez większych
    problemów. Widocznie miałem pecha...

    Przyznaje że znajomy taksówkarz kilka razy podczas najwiekszych mrozow
    potrafił odjechać a potem znajdowałem jego samochód w zaspie kilometr za
    osiedlem. Ale może chodził na spacer ;)