  • 1. Data: 2009-11-16 06:53:25
    Temat: Blokowanie "niepożądanych" stron
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pojawił się projekt ustawy w zmianie ustawy...
    Trochę teorii http://prawo.vagla.pl/node/8752
    Trochę praktyki
    http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/11/1611-Jest-u
    stawa-jest-zabawa.html

  • 2. Data: 2009-11-16 08:54:44
    Temat: Re: Blokowanie "niepożądanych" stron
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pojawił się projekt ustawy w zmianie ustawy...
    > Trochę teorii http://prawo.vagla.pl/node/8752
    > Trochę praktyki
    > http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/11/1611-Jest-u
    stawa-jest-zabawa.html

    bo Ci idioci nie zdaja sobie sprawy, ze jak ustawa powie blokujemy
    costacoctam.com to sie tego nie da zrobic. Zawsze znajdzie sie obejscie. I
    do czasu jak banda matolow tego nie zrozumie to bedziemy mieli cyrk a nie
    prawo.

    Powinno tak byc, ze przed wprowadzeniem ustawy robi sie jakies tesowe
    rozwiazania obejmujace wszelkie aspekty nowej ustawy. Testuje sie to co sie
    chce wprowadzic. A tu zaraz bedziemy mieli wysyp darmowych/platnych proxy i
    po pewnym czasie pewnie nawet w oficjalnej ofercie operatorow.

    Icek

  • 3. Data: 2009-11-16 10:09:58
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Icek wrote:
> [...]
    > chce wprowadzic. A tu zaraz bedziemy mieli wysyp darmowych/platnych proxy i
    > po pewnym czasie pewnie nawet w oficjalnej ofercie operatorow.

    Problem nie leży w "matołectwie", tylko w korupcji, nepotyźmie
    i niewydolności w dziedzinie zarządzania. Wystarczyło by jako
    konsultantów zatrudnić fachowców, zamiast lobbystów
    i pociotków "renomowanych firm".

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 4. Data: 2009-11-16 13:08:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Icek" <i...@d...pl> writes:

    > Powinno tak byc, ze przed wprowadzeniem ustawy robi sie jakies tesowe
    > rozwiazania obejmujace wszelkie aspekty nowej ustawy. Testuje sie to co sie
    > chce wprowadzic.

    A po co? Nie chodzi przeciez o to, by ustawa "dzialala", ale o to, by
    "istniala".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2009-11-22 22:32:34
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Pojawił się projekt ustawy w zmianie ustawy...
    > Trochę teorii http://prawo.vagla.pl/node/8752
    > Trochę praktyki
    > http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/11/1611-Jest-u
    stawa-jest-zabawa.html
    na stronie UKE jest prośba Pani Anny S. o wnoszenie uwag przez operatorów.
    Do teraz dostała cały stos "średnio sprytnych" maili od ludu i tylko JEDEN
    od operatora choćby malutkiego.

  • 6. Data: 2009-11-22 22:33:08
    Temat: Re: Blokowanie "niepo??danych" stron
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Icek <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    > chce wprowadzic. A tu zaraz bedziemy mieli wysyp darmowych/platnych proxy i
    > po pewnym czasie pewnie nawet w oficjalnej ofercie operatorow.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead02&new
    s_cat_id=19&news_id=4820&layout=1&page=text

    przeczytaj, wypowiedz się, byle do rzeczy i kulturalnie.

  • 7. Data: 2009-11-22 22:34:23
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Problem nie leży w "matołectwie", tylko w korupcji, nepotyźmie
    > i niewydolności w dziedzinie zarządzania. Wystarczyło by jako
    > konsultantów zatrudnić fachowców, zamiast lobbystów
    > i pociotków "renomowanych firm".

    nie. ta propozycja ustawy jest słaba w/g mnie i może uderzyć w małych
    operatorów. w dużych nie, oni mają armię prawników.

  • 8. Data: 2009-11-22 22:34:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > A po co? Nie chodzi przeciez o to, by ustawa "dzialala", ale o to, by
    > "istniala".
    Najlepiej gdyby ta akurat ustawa w ogóle nie istniała.

  • 9. Data: 2009-11-23 14:47:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > Najlepiej gdyby ta akurat ustawa w ogóle nie istniała.

    To sie nazywa "konflikt interesow" :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2009-11-23 16:40:04
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > To sie nazywa "konflikt interesow" :-)
    co nie zmienia faktu że jeśli ma być to w formie ścisłej.
    Mi to rybka dopisać jedną regułkę w firewallu i jedną liste.