  • 1. Data: 2009-11-16 15:04:23
    Temat: tepsa - ilość prefiksów
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Witam,

    Dziś zauważyłem pewną dziwną rzecz, że od tepsy dostaję dużo więcej
    prefisksów niż do tej pory:

    325506

    dla przykładu exatel: 297427 i cdp: 297337

    Zauważylicie to u siebie ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-16 16:45:18
    Temat: Re: tepsa - ilość prefiksów
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Komuch pisze:

    > dla przykładu exatel: 297427 i cdp: 297337
    >
    > Zauważylicie to u siebie ?

    u mnie:

    exatel: 297436
    gts: 299751

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-11-16 17:11:41
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Mon, 16 Nov 2009 16:04:23 +0100, Komuch wrote:

> [...]
    > prefisksów niż do tej pory:
    > 325506
    > dla przykładu exatel: 297427 i cdp: 297337

    z czego roznica to glownie /32, /30 czy tez /26 - ktore nie wnosza nic
    ciekawego, a powiekszaja tablice...

    -j.

  • 4. Data: 2009-11-16 17:55:04
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    robert jakub wrote:
    > z czego roznica to glownie /32, /30 czy tez /26 - ktore nie wnosza nic
    > ciekawego, a powiekszaja tablice...

    To jeszcze są tacy, co akceptują wszystko jak leci bez cięcia drobnicy?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 5. Data: 2009-11-16 20:41:21
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > To jeszcze są tacy, co akceptują wszystko jak leci bez cięcia drobnicy?

    No tak, ja dziś taki byłem...

    Zdjąłem na chwilę i tak mnie to zastanowiło, ze inni mogą normalnie się
    zachowywać a Tepsa nie...

  • 6. Data: 2009-11-16 23:58:57
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Komuch napisał:
> [...]
    > prefisksów niż do tej pory:
    >
    > 325506
    >
    > dla przykładu exatel: 297427 i cdp: 297337

    Zobacz, co masz w środku. Kiedyś dawno temu Netia podesłała była masę
    prefiksów ze 192.168/16 ;-)

    --
    Ślązak