  • 21. Data: 2009-11-26 15:35:15
    Temat: Re: Blokowanie "niepo??danych" stron
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > To raczej wyjatek, dziwny ten developerer swoja droga. Normalnie to jest

    Ja takie wyjątki mam dziwnym trafem - regularnie.
    Developer sprzedaje mieszkania a nawet klatka schodowa nie jest własnością
    wspólnoty ale ICH. JEdynie słuszny administrator budynku, jedynie słuszna
    kablówka, jedynie słuszny dostęp do internetu.

    Inna sprawa - że tylko frajer kupuje mieszkanie na takich warunkach.

    > Swoja droga, przynajmniej moja praktyka jest taka, ze po takich kablach
    > puszcza sie telefony, Ethernet, i przede wszystkim domofony. Domofony po
    > kablach TPSA?

    Do domofonów jest osobna instalacja i też jedynie słuszny instalator
    domofonów.

    Te kable NIE SĄ WŁASNOŚCIĄ mieszkańców. Mieszkaniec ma prawo być w swoim
    mieszkaniu, to że do niego wchodzi klatką schodową to tylko łaska
    developera.

    Polecam - Orlex w Wejherowie ;)

  • 22. Data: 2009-11-26 15:35:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > taaaaaaaaaa, a lyzka na to niemozliwe
    >
    > mam inne doswiadczenia, to zawsze jest trudna sprawa.

    a próbowałeś?

    > Zaraz sie obudzi jakas wspolnota ze chce robic konkurs i wybrac operatora
    > jednego z 10

    A niech robi. a ty I TAK możesz zrobić co pisze.

  • 23. Data: 2009-11-26 20:12:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

> [...]
    > wspólnoty ale ICH. JEdynie słuszny administrator budynku, jedynie słuszna
    > kablówka, jedynie słuszny dostęp do internetu.

    A jak to sie ma do prawa?
    Mieszkancy probowali sie zorganizowac przeciwko developerowi
    (administratorowi, jak rozumiem), czy maja to gdzies?
    Bo jesli mieszkancom (wlascicielom) administrator odpowiada to nie ma
    sie czemu dziwic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2009-11-26 20:49:13
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > a próbowałeś?

    > A niech robi. a ty I TAK możesz zrobić co pisze.

    i robisz to mniej lub bardziej nielegalnie

    Icek

    PS Probowalem

  • 25. Data: 2009-11-27 06:52:22
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A jak to sie ma do prawa?
    > Mieszkancy probowali sie zorganizowac przeciwko developerowi
    > (administratorowi, jak rozumiem), czy maja to gdzies?

    W jednym bloku próbowali, sprawa była w sądzie i PRZEGRALI.
    Tak się składa że w tej grupie bloków (bo to jest kilka bloków ułożonych w
    prostokąt z placem po środku) było dużo osób które wyprowadziły się z Helu i
    miały ode mnie sieć, i chcieli mieć tam też, namówili też innych.

    Niestety - NIE MOGĘ im świadczyć tej usługi. Choć technicznie mogę to zrobić
    w pare dni wystarczy skorzystać z gotowych kabli.

    Metoda że klient podpisze mi na papierze proszę o wykonanie usługi też nic
    nie da. Bo do niego się przyczepią że bezprawnie naruszył cudzą własność
    tzn. klatkę schodową!

    > Bo jesli mieszkancom (wlascicielom) administrator odpowiada to nie ma
    > sie czemu dziwic.

    Nie odpowiada ale byli durni i kupili mieszkanie na takich warunkach.

  • 26. Data: 2009-11-27 06:54:33
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > i robisz to mniej lub bardziej nielegalnie

    Robie legalnie. Klient prosi mnie o wykonanie instalacji. I ja to robie.
    Jeśli mają się do kogoś doczepić to do klienta, jakoś się nie doczepili bo
    nie mogą. Do mnie podskakiwali to im pokazałem podpisane papierki i
    powiedziałem - proszę pisać nakaz do każdego z moich klientów jak chcecie.

    Daje Ci sprawdzony sposób. i tyle.

    Nie działa tylko w przypadku takiej wiochy jak np. Orlex w Wejherowie gdzie
    mieszkańcy nie są W OGÓLE właścicielami klatki schodowej

  • 27. Data: 2009-11-27 21:29:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Nie odpowiada ale byli durni i kupili mieszkanie na takich warunkach.

    No coz. Jesli to zgodne z prawem (co mam nadzieje sprawdzili)... to
    pozostaje mi tylko przytaknac. O niczym podobnym nie slyszalem, wiec
    moge tylko domniemywac ze to nie jest normalne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2009-11-28 16:58:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W jednym bloku próbowali, sprawa była w sądzie i PRZEGRALI.

    ale w jakim sadzie ?

    Icek

  • 29. Data: 2009-11-28 16:59:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No coz. Jesli to zgodne z prawem (co mam nadzieje sprawdzili)... to
    > pozostaje mi tylko przytaknac. O niczym podobnym nie slyszalem, wiec
    > moge tylko domniemywac ze to nie jest normalne.

    praktyka czesta. Nalezy w mojej ocenie do nienormalnych ale juz tak jest

    Icek