  • 21. Data: 2018-06-03 19:13:33
    Temat: Re: Blokowanie pre-paidów zarejestrowanych na jedną osobę
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.06.2018 o 16:10, ToMasz pisze:

    > masz racje
    >
    > tyle że argumenty z dupy. Teraz piszesz z punktu widzenia osoby, którą
    > się ogranicza niby bez przyczyny. ale nie dostrzegasz tego, że biorąc
    > sobie przywileje - dajesz je innym. a inni wykorzystają je niezgodnie z
    > prawem. kilku z nich , zaledwie kilku pójdzie siedzieć,  a Ty i my
    > będziemy płacić za ich utrzymanie. a wystarczy tak zmienić zasady, żeby
    > do przestępstwa nie doszło.

    To co proponujesz? Chińskie standardy? Może północnokoreańskie?
    Bo są skuteczne, a pomyłkami nikt sobie głowy nie zaprząta.

    --
    ALEX MR
    "Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

  • 22. Data: 2018-06-03 19:25:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:10, ToMasz pisze:

> [...]
    > prawem. kilku z nich , zaledwie kilku pójdzie siedzieć,  a Ty i my
    > będziemy płacić za ich utrzymanie. a wystarczy tak zmienić zasady, żeby

    Przymusowa kastracja w wieku 22 lat i do wielu gwałtów nie dojdzie.
    Pisaliśmy że tłumoki nie pojmą i mieliśmy racje.
    Tłumoki na poparcie swojej tezy będą wymyślać jeszcze większe bzdury.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-06-03 19:48:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To co proponujesz? Chińskie standardy? Może północnokoreańskie?
    > Bo są skuteczne, a pomyłkami nikt sobie głowy nie zaprząta.

    domniemanie faktu, że "słup" był w 100% świadom, że oddając komuś obcemu
    swoją kartę, przyczynia się do świadomego utrudnienia działań organów
    ścigania, tym samym biorąc na siebie odpowiedzialność. Czyli jeśli pan X
    zadzwoni z informacją że jest bomba, "słup" jest z automatu oskarżony za
    pomoc panu X. To działa przy przerejstrowaniu pojazdów. to działa gdy
    komuś damy swoją kartę kredytową a on nam wyczyści konto. to działa gdy
    komuś damy swój samochód, klucze do domu.... We wszsytkich wymienionych
    przypadkach jest 100% przyzwolenie społeczne. w przypadku kart gsm, słup
    mówi - zgubiłem kartę sim, niemam obowiązku tego zgłaszać, możecie mi
    skoczyć. czy nie warto tego zmienić? NIE ma to związku z tym że mamy
    penisy i możemy ich użyc do gwałtu. Ja mówie o odpowiedzialności PO
    przestępstwie, lub o niedopuszczeniu do takiej sytuacji

    ToMasz

  • 24. Data: 2018-06-04 03:31:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Wystarczy znać prawo.

    Boże, błogosław takich znawców i chroń nas przed nimi!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2018-06-04 11:58:30
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.06.2018 o 19:48, ToMasz pisze:

> [...]
    > komuś damy swój samochód, klucze do domu.... We wszsytkich wymienionych
    > przypadkach jest 100% przyzwolenie społeczne.

    To akurat ma zerowe znaczenie.

    > w przypadku kart gsm, słup
    > mówi - zgubiłem kartę sim, niemam obowiązku tego zgłaszać, możecie mi
    > skoczyć. czy nie warto tego zmienić?

    Może warto, może nie warto.
    To zależy na co chcesz zmienić i na co chcesz zmienić.

    > NIE ma to związku z tym że mamy
    > penisy i możemy ich użyc do gwałtu.

    Oczywiście że ma. Procedura postępowania po stwierdzeniu przestępstwa
    jest taka sama, niezależnie od konkretnego przestępstwa.

    > Ja mówie o odpowiedzialności PO
    > przestępstwie, lub o niedopuszczeniu do takiej sytuacji

    To regulują odpowiednie kodeksy postępowania.

  • 26. Data: 2018-06-10 19:43:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" pf0st2$17a$...@d...me

    > prawem. kilku z nich , zaledwie kilku pójdzie siedzieć, a Ty i my

    Zyskamy tanią siłę roboczą?
    Właśnie dziś czytałm o penitencjarce FR...

    IMO można by nawet zatrudniać więźniów zgodnie
    z wykształceniem (czy rzeczywistymi umiejętnościami)
    tychże więźniów.

    - taniej, bo zarobią na siebie
    - praca wychowuje i nakłania do
    pokojowej współegzystencji

    > będziemy płacić za ich utrzymanie. a wystarczy
    > tak zmienić zasady, żeby do przestępstwa nie doszło.

    Najlepiej wszystkich pozabijać? ;)
    Blitzkrieg -- szybka wojna, po której nadejdzie wyczekiwany pokój!!!

    -=-

    Mnie nie przeszkadza rejestracja numerów telefoniznych.

    Przeszkadza mi polityka Orange -- mając kilka
    (mam tylko 6) numerów, trudno nad nimi panować.
    Co roku trzeba je wszystkie odnowić, co zajmuje sporo czasu...

    A2, VM, FM, P4 -- wszystko mogę mieć w jednym miejscu...
    Niby w Orange też, ;) jednak nie tak łatwo...

    W Orange chyba najłatwiej załadować każdą SIMkę
    z osobna do telefonu, aby sprawdzić stan numeru...

    Czy Orange nie może wziąć przykładu z konkurencji?

    -=-

    Aby było jasne -- nie udostępniam nikomu mych numerów.
    Mam ich 20 i cieszę się nimi? 3 to VoIPy 2nr a 2 to
    VoIPy ,,stacjonarne''...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 27. Data: 2018-06-10 19:53:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" pf0ill$ctt$...@n...news.atman.pl

    > Państwo prawa polega na karaniu za przestępstwa popełnione a

    IMO -- udowodnione. :)
    (oficjalnie uznane wyrokiem jakiegoś
    zgromadzenia czy jakiejś instytucji
    typu sąd czy trybunał bądź inna komisja)

    > nie za domniemane lub potencjalne.

    Ale swobody takie państwo ogranicza za domniemane.
    (kontrolą trzeźwości chociażby, czy wzywaniem na przesłuchanie)

  • 28. Data: 2018-06-11 20:03:15
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > Abonentem jest osoba, która korzysta z karty SIM, a nie osoba, która
    > kartę na siebie zarejestrowała. Abonent nie chce podać swoich danych,
    > więc zgodnie z prawem należy zaprzestać świadczenia mu usług.

    nie ma takiego prawa.

    --
    @foe_pl

  • 29. Data: 2018-06-11 20:04:24
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 12:24, ToMasz pisze:

> [...]
    > wkońcu "słupy" na które są konta bankowe i karty sim, zaczną ponosić
    > konsekwencje bezmyślnego składania podpisów, to ich ilość radykalnie
    > zmaleje, a problem stanie się marginalny.
    > Tak więc w moim mniemaniu to całkiem logiczne działanie operatorów gsm.
    > Gość ma 10 kart, opłaca je, ale skoro ma 10 a używa najwyzej 2, może 3,
    > to pozostałe są do lewych interesów. prawdopodobieństwo wpadki duże, co
    > będzie pociągało konieczność odpowiadania na pytania sądów, a potem
    > utratę klienta. warto więc go "poprosić" aby przemyślał czy warto mieć

    Komuna musiała Ci się podobać.

    --
    @foe_pl