  • 11. Data: 2018-06-02 16:56:41
    Temat: Re: Blokowanie pre-paidów zarejestrowanych na jedną osobę
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    >>>> Bez podstawy prawnej?
    >>>> https://panoptykon.org/wiadomosc/partnerstwo-publicz
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    > To tylko domniemanie,które można obalić.

    Tak samo jak domniemanie nadgorliwego operatora.
    Tyle że tam po obaleniu jeszcze można go naciągnąć go na jakąś karę.

    > Nadal płacę za te usługi i karty są w moim władaniu.

    Ale spełnią wszystkie warunki do ich wyłączenia przez nadgorliwego
    operatora.

    > Dlatego kupowanie kochance karty SIM uważam za kiepski pomysł :-D

    Fakt, można znaleźć starą, grubą ale bogatą i to ona tobie kupi. :-)
    Aż tak słabo policja dzisiaj zarabia?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-06-03 00:05:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

> [...]
    > rejestrujący działał celowo, to powinni złożyć zawiadomienie o
    > podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 269b kk.

    Trzeba mieć mentalność stalinowskiego prokuratora żeby na (ewentualne)
    złamanie regulaminu świadczenia usługi znaleźć paragraf. Albo
    milicjanta.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2018-06-03 12:11:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-06-18 o 16:52, Kamil pisze:

    > Oszusta? Na czym polega oszustwo? Skąd wiedzieli jaka osoba korzysta z
    > telefonu? Podsłuchiwali rozmowy? Nie mogę pożyczyć na chwile telefonu
    > żonie, bratu, czy narzeczonej? Jawny skandal.

    Możesz i dlatego to prawo działa, jak działa. Ale jak korzystający
    narozrabiał i wezwany "właściciel" oświadczył, że sobie rozdawał swoje
    karty SIM, bo w Internecie napisali, że można,no to może się zdziwić
    silnie.

  • 14. Data: 2018-06-03 12:14:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-06-18 o 16:56, RadoslawF pisze:

    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow
    > Tak samo jak domniemanie nadgorliwego operatora.
    > Tyle że tam po obaleniu jeszcze można go naciągnąć go na jakąś karę.

    Sądzę, że operator ma twarde dowody.

    > Ale spełnią wszystkie warunki do ich wyłączenia przez nadgorliwego
    > operatora.

    No właśnie nie. Poczytaj te ustawy.

  • 15. Data: 2018-06-03 12:14:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-06-18 o 00:05, Big Jack pisze:

    > Trzeba mieć mentalność stalinowskiego prokuratora żeby na (ewentualne)
    > złamanie regulaminu świadczenia usługi znaleźć paragraf. Albo milicjanta.

    Wystarczy znać prawo.

  • 16. Data: 2018-06-03 12:24:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A bełkot operatora też niczego sobie.

    nie chciałem nic pisać bo tłumokom nie wytłumaczysz, ale napiszę, moze
    ktoś nie tyle zrozumie, co się chociaż zastanowi. we wczesnych latach
    90siątych sprzedałem motor. Młody byłem gdzie mi tam w głowie było żeby
    go wyrejestrować. rok później zapukali do mnie funkcjonariusze z
    kajdankami. Bo ktoś komuś coś ukradł (napad z rabunkiem) i uciekali na
    motorze zarejestrowanym na moje nazwisko. Mam umowę sprzedaży.... ale
    gdzie? a może mam umowę "na słupa" od 30 minut, żeby się wykręcić od
    odpowiedzialności?
    Skończyło się na oczyszczeniu z zarzutów, ale motor niemiał OC więc ufg
    mnie "ścignął".
    Przełóżcie to sobie na dzisiejsze karty sim. Rejestracja na konkretną
    osobę, minimalizuje chęć popełniania drobnych oszustw. wiadomo że grube
    ryby będą miały kartę sim z zagranicy, ale mali oszuści juz nie. Jeśli
    wkońcu "słupy" na które są konta bankowe i karty sim, zaczną ponosić
    konsekwencje bezmyślnego składania podpisów, to ich ilość radykalnie
    zmaleje, a problem stanie się marginalny.
    Tak więc w moim mniemaniu to całkiem logiczne działanie operatorów gsm.
    Gość ma 10 kart, opłaca je, ale skoro ma 10 a używa najwyzej 2, może 3,
    to pozostałe są do lewych interesów. prawdopodobieństwo wpadki duże, co
    będzie pociągało konieczność odpowiadania na pytania sądów, a potem
    utratę klienta. warto więc go "poprosić" aby przemyślał czy warto mieć
    na siebie 10 kart?

  • 17. Data: 2018-06-03 13:12:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    > Sądzę, że operator ma twarde dowody.

    Ty tak na poważnie?
    Nie ma prawa zmuszającego każdego do rejestracji karty na siebie.
    Co oznacza że operator nie ma dowodów, ma wiedzę że z kart pana x
    korzysta kilka różnych osób. Ale że to nie jest zabronione ani nie
    legalne to już nie doczytał.

    > No właśnie nie. Poczytaj te ustawy.

    To niech przeczyta operator i przeprosi za blokowanie kart.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-06-03 13:16:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 12:24, ToMasz pisze:

> [...]
    > będzie pociągało konieczność odpowiadania na pytania sądów, a potem
    > utratę klienta. warto więc go "poprosić" aby przemyślał czy warto mieć

    Też nie chciałem pisać bo tłumoki nie pojmą ale się przemogłem.
    Państwo prawa polega na karaniu za przestępstwa popełnione a
    nie za domniemane lub potencjalne.
    Bo jeśli nie to szefostwo operatora wsadzić za gwałt.
    Narzędzia mają a co gorsza noszą stale przy sobie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-06-03 16:10:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Też nie chciałem pisać bo tłumoki nie pojmą ale się przemogłem.
    > Państwo prawa polega na karaniu za przestępstwa popełnione a
    > nie za domniemane lub potencjalne.
    masz racje
    > Bo jeśli nie to szefostwo operatora wsadzić za gwałt.
    > Narzędzia mają a co gorsza noszą stale przy sobie.

    tyle że argumenty z dupy. Teraz piszesz z punktu widzenia osoby, którą
    się ogranicza niby bez przyczyny. ale nie dostrzegasz tego, że biorąc
    sobie przywileje - dajesz je innym. a inni wykorzystają je niezgodnie z
    prawem. kilku z nich , zaledwie kilku pójdzie siedzieć, a Ty i my
    będziemy płacić za ich utrzymanie. a wystarczy tak zmienić zasady, żeby
    do przestępstwa nie doszło.

    ToMasz

  • 20. Data: 2018-06-03 19:12:26
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Jun 2018 16:10:41 +0200
    doszła do mnie wiadomość <pf0st2$17a$1@dont-email.me>
    od ToMasz <t...@p...fm.com.pl> :

    >tyle że argumenty z dupy. Teraz piszesz z punktu widzenia osoby, którą
    >się ogranicza niby bez przyczyny.

    Słuszny kierunek ma nasza władza, ludzie zaczynają merdać łańcuchami.