  • 11. Data: 2012-10-15 17:37:28
    Temat: Re: Blokowanie rozmów przychodzących na stację z numer ów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-15 17:29:31 +0200, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> said:

    > No to jeszcze raz. Usługa ACR jest usługą komplementarną z CLI. I tak to
    > wszyscy traktują, łącznie z ustawodawcą. Nie tylko naszym.

    No, to jeszcze raz przeczytaj od pytania zamieszczonego pod opisem powodu.
    Będą podpowiedzi:

    -opis sytuacji
    -podany powód
    -pytanie o podany jawnym tekstem powód
    -odpowiedź

    Ja sobie spokojnie otwieram orzeszki, a ty się skoncentruj na
    ustaleniu, w którym momencie przestałeś nadążać.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-10-15 17:40:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-15 16:48:28 +0200, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Moze sie juz nie dac takiego konta zalozyc, bo kazdy liczacy sie
    > provider dostep przez www udostepnia.
    > Albo nie "liczacy sie", tylko "liczacy na zyski z reklam" :-)

    Pewnie tak.
    Mi taka możiwość się przydała np. na koncie Gazeta.pl.
    Założyłem, po tygodniu wszedłem i wszystkie e-maile w mojej skrzynce
    posortowalem i ustawiłem filtry. I od tej pory konto służy mi
    wyśmienicie - e-maile wysłane przez ogłoszeniodawców trafiają od razu
    do kosza obiążając transfery Gazety, nie moje.
    :-)

    > To sie da zrobic i w programie pocztowym (jak pozwoli :-))

    W tych popularnych, masowych?
    Chyba nie. A ci zaawansowani to i tak kompilują sobie jądra na śniadanie.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-10-15 17:45:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > Przenie[ numer do VoIP np. Ipfon. Tam mo|na robi takie "cuda".

    Kilka razy iPfon przepuścił mi numer zastrzeżony. Ale jak to zrobił, nie
    wiem.

  • 14. Data: 2012-10-15 17:48:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > -odpowiedź
    >
    > Ja sobie spokojnie otwieram orzeszki, a ty się skoncentruj na ustaleniu,

    Raczej Ty nie nadążasz. Nie, bo mają prawo Ci odmowic. Chyba, że zapłacisz.

  • 15. Data: 2012-10-15 18:23:46
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 15 Paź, 17:46, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Kilka razy iPfon przepuścił mi numer zastrzeżony. Ale jak to zrobił, nie
    > wiem.

    przekierowanie - to ich słaba strona

    Ircys

  • 16. Data: 2012-10-15 23:41:55
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Bydlę:

    > A ci zaawansowani to i tak kompilują sobie jądra na śniadanie.

    Ja tam używam jądra dystrybucyjnego.

    Lepiej pochwal się jak zrobiłeś taki fajny NNTP-Posting-Host
    i X-Trace.

  • 17. Data: 2012-10-16 01:41:01
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Raczej Ty nie nadążasz. Nie, bo mają prawo Ci odmowic. Chyba, że zapłacisz.

    No fakt. :-)

    BTW - Maćku, a może wiesz, o co chodzi w pierwszym zdaniu Art. 171 ust. 2 pkt 3 PT
    (cytat poniżej)?

    2. Dostawca usług świadczonych w publicznej sieci telefonicznej umożliwiającej
    prezentację identyfikacji linii wywołującej jest obowiązany zapewnić, za pomocą
    prostych środków:
    3) abonentowi wywoływanemu - możliwość eliminacji dla połączeń przychodzących
    prezentacji identyfikacji linii wywołującej

    Piotr

  • 18. Data: 2012-10-16 08:22:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-15 17:48:05 +0200, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> said:

    > Raczej Ty nie nadążasz. Nie, bo mają prawo Ci odmowic. Chyba, że zapłacisz.

    Czyli kompletnie nie łapiesz coi się wydarzyło.
    To raz jeszcze:

    Autor wątku opisał sytuację i swoje cele (co chce osiągnąć) i dlaczego.
    Padło (IMO durne, gdyż ta informacja była podana) pytanie o to,
    dlaczego to chce mieć.
    Odpowiedziałem, wskazując tekst z informacją DLACZEGO chce (autor
    wątku) takiego rozwiązania.

    Już łapiesz?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-10-16 08:24:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-15 23:41:55 +0200, sumar <s...@o...eu> said:

    > Bydlę:

    > Ja tam używam jądra dystrybucyjnego.
    >
    > Lepiej pochwal się jak zrobiłeś taki fajny NNTP-Posting-Host
    > i X-Trace.

    Niczego nie robiłem.
    Jeśli coś się tam pojawia, to załuga Unisona lub dostawcy.:-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-10-19 00:04:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > To sie da zrobic i w programie pocztowym (jak pozwoli :-))
    >
    > Tym niemniej odebranie na wakacjach, czy ustawienie forwardowania albo
    > autorespondera wymaga lepszego interfejsu niz POP3 :-)

    Ale przez POP/SMTP byłoby logiczniej to robić niż przez HTTP