    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Brak akceleracji w Android Studio
    Date: Wed, 29 Mar 2017 21:58:41 +0200

    Cześć.

    Nie widzę właściwej grupy do zadania tego pytania wiec zadaje na ogólnej.

    Mam najnowsze Android Studio.

    Mam procesor Core2Duo z wirtualizacją Vx i flagą NX (T9550).

    Mam zainstalowany Intel HAXM.

    Diagnostyka IntelHAXM pokazuje:

    VT support -- yes
    NX support -- yes

    Mam ściągnięty obraz androida w wersji x86 Atom. Mam też x86_64. To samo.

    Uruchomienie tego w emulatorze powoduje zawsze wystartowanie w trybie
    emulacji. Nigdy, na żadnym testowanym obrazie od Androida 4.4 po 7.1,
    nie dziala to dostatecznie szybko aby dać wiarę że jest wirtualizowany.
    Średni czas do pojawienia się ekranu startowego to około 5 minut.
    Responsywnośc od kliknięcia byle gdzie do reakcji - kilka sekund. Czyli
    wirtualizacja nie działa.

    We właściwościach maszyny widać "Emulated performance" ale nie wiem czy
    tam może być napisane coś innego bo nie mam screenshota z inną informacją.

    Pytanie do szklanaj kuli: i co mam źle?

    Google mają miliardy stron na których rozwiazanie jest proste:
    instalacja HAXM. Ale ja już to mam i dalej nie działa. Tutaj google już
    nie pomaga.

    Co ciekawe: jesli emulator jest uruchomiony proba instalacji HAXM kończy
    sie komunikatem ze driver jest załadowany. Czyli coś widzi driver, ale z
    niego nie korzysta w sposob sensowny, dalej wygląda to na zwykłą emulację.

    Dodatkowo emulator wiesza sie nagmninnie na róznych etapach ładowania
    systemu (hardware mam sprawny, inne apliacje tak nie działają).

    Nie widze też nigdzie konsoli na której emulator wypisuje jakieś
    sensowne informacje, pewno nie wiem gdzie ją właczyć. Google nie pomaga
    bo co wersja AS to inny układ okien i opcje w innych miejscach.