  • 11. Data: 2010-06-27 22:00:53
    Temat: Re: Brak miejsca w DR
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** WOJO pisze tak:

    > W jakim celu pozwolenie czasowe ? DR mam ważny, nie mam zamiaru
    > robić tego po utracie ważności, tylko przed z kilkumiesięcznym
    > wyprzedzeniem.

    W zeszłym tyg rejestrowałem samochód i pytałem o to dla kolegi.
    Wersja olsztyńska jest taka

    "jeździć do daty przeglądu, zrobić przegląd i z wielką kartką do WK po
    nowy dowód"

    Słyszałem też "my tego nie produkujemy tylko zamawiamy" więc na 30 dni
    przed terminem zrób przegląd. Wtedy stary dowód nie wygaśnie w trakcie
    produkcji nowego i może nie bedzie potrzeby wypisywania pozwolenia
    czasowego.

    70zł za przedłużenie to zdzierstwo. Nie jestem pewien czy wtedy też się
    płaci. W tygodniu sie dopytam :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2010-07-13 21:18:02
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Piter pisze tak:

    > 70zł za przedłużenie to zdzierstwo. Nie jestem pewien czy wtedy
    > też się płaci. W tygodniu sie dopytam :)

    płaci się :/ 84zł

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87