  • 1. Data: 2010-06-25 09:37:24
    Temat: [Ktoredy] Zielona Gora - Darlowo
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Hej,

    wybieram sie jutro (sobota) rano w okolice Darlowa z Zielonej Gory.
    Ktora trase polecacie? W nawiasach kwadratowych numery drog w/g Google Maps:

    1. ZG - [3] Gorzow - [3] Szczecin - [6] Nowogard - [6] Koszalin
    - [203] Darlowo

    2. ZG - [3] Skwierzyna - [159, 158, 157, 156] Strzelce Krajenskie
    - [22] Czlopa - [117] Miroslawiec - [177] Czaplinek - [163] Polczyn
    Zdroj - [163] Bialogard - [166, 6] Koszalin - [203] Darlowo

    3. Jakas inna opcja?

    Wiem, ze jest juz oddany odcinek S3 od Pyrzyc do Sczecina, ale po 1-sze
    to tylko maly kawalek, po 2-gie, trzeba nadlozyc ze 20 km zeby nim
    pojechac... wiec to chyba nie decyduje w/g mnie.

    Dzieki z gory za rady.

  • 2. Data: 2010-06-25 12:19:45
    Temat: Re: [Ktoredy] Zielona Gora - Darlowo
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisal w wiadomosci
> [...]
    > - [22] Czlopa - [117] Miroslawiec - [177] Czaplinek - [163] Polczyn
    > Zdroj - [163] Bialogard - [166, 6] Koszalin - [203] Darlowo

    Ja bym wybral pierwszy wariant. Nie ma sensu sie pchac na ten odcinek S3
    miedzy Pyrzycami, a Szczecinem; bo nadrobisz sporo kilometrów i czasowo
    wiele nie zyskasz. Trójka jedzie sie w miare dobrze, potem do Koszalina tez
    bez przeszkód. W drugim wariancie drogi w srednim stanie, sporo wiosek,
    krete (Miroslawiec - Czaplinek waska i dziurawa).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2010-06-26 09:29:50
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Uzytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > Maps:
    >
    > 1. ZG - [3] Gorzow - [3] Szczecin - [6] Nowogard - [6] Koszalin

    Jechalem tedy wczoraj tyle, ze troche blizej - do Dabek (7 km przed
    Darlowem). Trasa bezproblemowa. Wczoraj po poludniu jakis tam ruch do
    Nowogardu a potem do Koszalina prawie pusto. Dzis moze byc gorzej bo sie
    wakacje zaczynaja ale z drugiej strony nie ma dzis ciezarowek na drogach...
    Po drodze nie zauwazylem zadnych remontow. Na 168-ym kilometrze krecilo sie
    nieoznakowane, zielone Mondeo MkIV, a na 147-ym (ponoc czesto tam sa)
    policjant na motorze z suszarka, akurat trzymal Porsche :-)
    Aha, no i ponoc wiekszosc puszek miedzy Nowogardem a Koszalinem jest
    zaladowana.

    --
    ml