  • 1. Data: 2010-06-25 08:40:46
    Temat: Brak miejsca w DR
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam !
    Przypomniałem sobie, że skończyło mi się miejsce na pieczątki w DR.
    Przegląd mam ważny do końca września.
    Jaka jest kolejność postępowania i koszty w przypadku wymiany DR.
    WOJO

  • 2. Data: 2010-06-25 09:19:16
    Temat: Re: Brak miejsca w DR
    Od: "SCI012" <s...@i...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przegląd mam ważny do końca września.
    > Jaka jest kolejność postępowania i koszty w przypadku wymiany DR.

    Przegląd i z zaswiadczeniem jedziesz do swojego WK po nowy DR tam dostaniesz
    PC a po ok 3 tyg nowy DR koszty ~~ 70zl

  • 3. Data: 2010-06-25 12:17:12
    Od: Bartek <s...@i...gazeta.pl>

    Dnia 25-06-2010 o 09:19:16 SCI012 <s...@i...pl> napisał(a):

    > Przegl?d i z zaswiadczeniem jedziesz do swojego WK po nowy DR tam
    > dostaniesz
    > PC a po ok 3 tyg nowy DR koszty ~~ 70zl

    A jak mam stare(czarne) tablice ?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 4. Data: 2010-06-25 12:30:13
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Bartek pisze:

    > A jak mam stare(czarne) tablice ?

    W wersji WK: do wymiany tablice - koszt jak za rejestracje spoza okregu
    rej. - 180,50zl
    W wersji PMS: wymiana dowodu, bez wymiany tablic. Poszukaj w archiwum,
    ktos, kiedys wyegzekwowal swoje prawa, ale licz sie z duzymi trudnosciami.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2010-06-25 12:35:03
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > A jak mam stare(czarne) tablice ?

    Dalej będziesz miał czarne.
    Przynajmniej mi w Bytomiu zostawili czarne.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 6. Data: 2010-06-25 12:38:33
    Od: "SCI012" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek" <s...@i...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jak mam stare(czarne) tablice ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Bartek

    To zalezy czy kupiles i idziesz przerej wtedy z automatu dostajesz biale czy
    sama wymiana DR i tu zalezy od Ciebie jak sobie zazyczysz to masz biale a
    jak nie to pozostaja czarne do chwili sprzedazy auta i przerej.przy czarnych
    odchadza koszty nalepek legal. ~~56zl za sam DR pozd ;)

  • 7. Data: 2010-06-25 16:21:11
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    napisał(a):

    > A jak mam stare(czarne) tablice ?

    To wymieniasz DR.

    Mnie zapytała pani w okienku czy chcę zmienić tablice.
    Nie - odpowiedziałem uprzejmie.
    A dlaczego - zdziwiła się - nie chce pan nowych, białych, ze znaczkiem UE?
    Nie - odparłem - nie mam kompleksów na punkcie długości penisa i
    tablicami nie muszę go przedłużać.
    Pani spąsowiała i wykonała to, co zaordynowałem na samym początku -
    wymianę samego dowodu.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-06-25 16:36:09
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Przegląd i z zaswiadczeniem jedziesz do swojego WK po nowy DR tam
    > dostaniesz PC a po ok 3 tyg nowy DR koszty ~~ 70zl

    W jakim celu pozwolenie czasowe ? DR mam ważny, nie mam zamiaru robić tego
    po utracie ważności, tylko przed z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.
    WOJO

  • 9. Data: 2010-06-25 16:43:51
    Od: "SCI012" <s...@i...pl>

    > W jakim celu pozwolenie czasowe ? DR mam ważny, nie mam zamiaru robić tego
    > po utracie ważności, tylko przed z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.
    > WOJO

    Bo taka jest procedura :)

  • 10. Data: 2010-06-25 19:39:06
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Bartek wrote:

    > A jak mam stare(czarne) tablice ?

    Mnie wyminili sam dowod, wiec nie daj sobie wcisnac nowych tablic.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl