  • 1. Data: 2010-06-25 08:23:23
    Temat: [PRESS] Wyrok za śmierć po naprawie auta
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Niewiele potrzeba ...

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8061293,Ojcie
    c_zginal__syn_przed_sadem__Naprawiali_auto.html?utm_
    source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-06-25 08:37:43
    Temat: Re: [PRESS] Wyrok za śmierć po naprawie auta
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 08:23, J_K_K wrote:
    > Niewiele potrzeba ...
    > http://krakow....

    Siedząc kiedyś grzecznie czekając na zakończenie naprawy autka oglądałem
    sobie scenkę jak mechanik wyrywał filtr paliwa z samochodu obok -
    benzynowego. Troche go obsikało ciśnienie, więc wsadził papierosa z reki
    do gęby i wytrał się luzacko ręcznikiem. Zaryzykuję że szansa trafienia
    na debila jest taka sama w warsztacie jak i poza nim. Tyle że w
    warsztacie _czasami_ mają gasnicę.

  • 3. Data: 2010-06-25 09:11:22
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    c_zginal__syn_przed_sadem__Naprawiali_auto.html?utm_
    source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

    Zajebistymi sprawami zajmują się polskie sądy. A jeśli ojciec powiedział
    synowi: "Chodź, pomożesz mi naprawić samochód", "Potrzymaj to na chwilę,
    podłączę prąd", a potem nastąpił zapłon? W ogóle co to za kara "więzienie w
    zawieszeniu" dla kogoś, na czyich oczach praktycznie żywcem spalił się
    ojciec? Znaczy się dopiero po otrzymaniu takiej kary gość zrozumie, że opary
    benzyny są palne nawet od malutkiej iskry i że przez to ktoś się może
    spalić? Dla mnie sprawa żenująca. Życie samo wymierzyło karę. Zajmowanie się
    tym to marnowanie czasu prokuratora, i sędziów, oraz publicznych pieniędzy.

    Jurand.

  • 4. Data: 2010-06-25 09:26:22
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > do gęby i wytrał się luzacko ręcznikiem. Zaryzykuję że szansa trafienia
    > na debila jest taka sama w warsztacie jak i poza nim. Tyle że w

    Dla Twojej wiadomości.
    Benzyna ani jej opary nie zapalą się od papierosa.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2010-06-25 13:18:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tym to marnowanie czasu prokuratora, i sędziów, oraz publicznych
    > pieniędzy.

    Ee tam. Wygląda na to, że jak sedzia rozgrzany, to w sądzie przegra każdy o
    imieniu Jarosław ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-06-25 14:16:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 09:26, WW wrote:
    > Benzyna ani jej opary nie zapalą się od papierosa.

    Papieros ma coś koło 800-1000C podczas żarzenia. Benzyna zapala się w
    350C. Nie palę, więc nie mam jak sprawdzić osobiscie, jednak pamiętam
    scenę z dzieciństwa jak moj rówieśnik zapalał benzyne papierosem i
    zapalała się natychmiast.

    Swoją drogą: w jednej z ksiązek do naprawy samochodów widzialem
    kategoryczny zakaz manipulowania układem paliwowym przy gorącym wydechu
    silnika. Inną sprawą jest czy faktycznie benzyna zapali się od wydechu.

  • 7. Data: 2010-06-25 16:41:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 25 Jun 2010 09:11:22 +0200, w <i01kqf$eg$1@news.onet.pl>, "Jurand"
    <j...@i...pl> napisał(-a):

    > Zajebistymi sprawami zajmują się polskie sądy. A jeśli ojciec powiedział
    > synowi: "Chodź, pomożesz mi naprawić samochód", "Potrzymaj to na chwilę,
    > podłączę prąd", a potem nastąpił zapłon?

    Zapewne w sądzie syn zeznał jak było. I pewnie było inaczej skoro jest taki
    wyrok.

> [...]
    > benzyny są palne nawet od malutkiej iskry i że przez to ktoś się może
    > spalić? Dla mnie sprawa żenująca. Życie samo wymierzyło karę.

    Prawa nie zmienisz, wyrok musiał być, można byłoby mieć pretensje gdyby nie był
    w zawieszeniu.

  • 8. Data: 2010-06-25 19:41:07
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > 350C. Nie palę, więc nie mam jak sprawdzić osobiscie, jednak pamiętam
    > scenę z dzieciństwa jak moj rówieśnik zapalał benzyne papierosem i

    Pali sie mieszanka oparów z powietrzem :)

    > Swoją drogą: w jednej z ksiązek do naprawy samochodów widzialem
    > kategoryczny zakaz manipulowania układem paliwowym przy gorącym wydechu
    > silnika. Inną sprawą jest czy faktycznie benzyna zapali się od wydechu.

    Było kilka pożarów spowodowanych kapiącym paliwem na wydech. Przynajmniej
    tak stwierdzili biegli.
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 9. Data: 2010-06-25 20:54:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 08:23:23 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Niewiele potrzeba ...
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8061293,Ojcie
    c_zginal__syn_przed_sadem__Naprawiali_auto.html?utm_
    source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

    Cóż, prokurator do odstrzału.

    --

  • 10. Data: 2010-06-25 20:56:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 16:41:06 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Prawa nie zmienisz, wyrok musiał być, można byłoby mieć pretensje gdyby nie był
    > w zawieszeniu.

    Prawo mówi o tym, że można za nieumyślne spowodowanie obwiniać wtedy, kiedy
    obwiniony zaniedbał swoje obowiązki.

    --