  • 21. Data: 2017-08-03 07:11:32
    Temat: Re: Brak tańszych doładowań na allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-03 o 00:37, Leszek Kowalski pisze:

    > W Siemensie C35 coś takiego było.
    > Pikało co minutę.
    >
    > W tamtych czasach najbardziej bolało jak się "nadzialiśmy" na pocztę
    > głosową. Od razu cała minuta szła w piz.... :-)

    W Plusie pół minuty. Ale w Erze od tego były pięciosekundówki. Takie to
    były dylematy i rozkminy kiedyś :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-08-03 17:32:32
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-08-03 o 07:11, Liwiusz pisze:

    > W Plusie pół minuty.

    Zależy od taryfy. Zresztą do dziś te taryfy są w cenniku, jeśli ktoś nie
    zmienił, to...
    http://www.plus.pl/documents/16/1e40b270-b803-4343-a
    ced-aa836bd8877f?title=Cennik_Bonus_Contact_Business
    _Prestige.pdf

    MJ