  • 11. Data: 2017-08-01 00:25:51
    Temat: Re: Brak tańszych doładowań na allegro
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-31 o 22:55, Dominik Ałaszewski pisze:

    > TakTak miał jak mnie pamięć nie myli zaokrąglanie
    > do pierwszej minuty, a potem co 30 s. I można było
    > mieć płaską stawkę, albo dwie taryfy (w szczycie
    > i poza)- jak za prąd :)

    Godziny szczytu w Tak Taku były chyba do 19:00 lub nawet 20:00. Za po
    23:00 do Ery było 0,29 zł netto/min., co uchodziło wtedy za pół-darmo i
    ludzie się umawiali na długie rozmowy po nocach. Potem następnego dnia
    niewyspani w robocie/uczelni.

  • 12. Data: 2017-08-01 08:20:16
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    > 23:00 do Ery było 0,29 zł netto/min., co uchodziło wtedy za pół-darmo i
    > ludzie się umawiali na długie rozmowy po nocach. Potem następnego dnia

    Ja korzystałem z tej taryfy- było od osiemnastej:
    http://tiny.pl/gjmt5

    I bodaj trzy numery po 0,75 gr/min, wypas.
    Esemesy po 50 gr, a opłata z góry hurtem za 10 szt.

    I warto pamiętać, że to były stawki netto.
    Kupowało się doładowanie np. za 50 zł, a na "konto"
    prepaidowe wędrowało 40 zł 98 gr.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2017-08-01 09:05:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 00:25:49 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > 23:00 do Ery było 0,29 zł netto/min., co uchodziło wtedy za pół-darmo i
    > ludzie się umawiali na długie rozmowy po nocach. Potem następnego dnia

    Ale był taki okres że w Era/Taktak pierwsze 10sek było darmowe.
    Ludzie tak długie rozmowy prowadzili pykając po 10sek;)

  • 14. Data: 2017-08-01 09:14:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 09:05, Kris pisze:

    > Ale był taki okres że w Era/Taktak pierwsze 10sek było darmowe.
    > Ludzie tak długie rozmowy prowadzili pykając po 10sek;)

    W tak taku nigdy tak nie było.
    Było w abonamencie.
    I nie 10 sekund, tylko 5 sekund.
    Rzeczywiście można było tak całe rozmowy prowadzić.

    Ale widać, że temat znasz tylko z opowieści :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-08-01 09:45:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 09:14:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W tak taku nigdy tak nie było.
    Skoro tak twierdzisz
    > Było w abonamencie.
    Skoro tak twierdzisz
    > I nie 10 sekund, tylko 5 sekund.
    Być może spierał się nie będę bo pamięć ulotna bywa
    > Rzeczywiście można było tak całe rozmowy prowadzić.
    Największy jąkała dawał radę;)

    > Ale widać, że temat znasz tylko z opowieści :)
    Oj dzieciaku;)
    umowę z Era Gsm podpisałem w 1998(albo w 1997) roku i przedłużam do dzisiaj(tmobile)

  • 16. Data: 2017-08-01 10:15:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 09:45, Kris pisze:
> [...]
    > Największy jąkała dawał radę;)

    > Oj dzieciaku;)
    > umowę z Era Gsm podpisałem w 1998(albo w 1997) roku

    Po co dzieciaku? Staż mamy podobny, tylko ja mam pamięć lepszą, ale czy
    to powód, aby hejtować mnie? :)

    > i przedłużam do dzisiaj(tmobile)

    Nie najlepiej to o Tobie świadczy :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-08-01 13:17:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 10:15, Liwiusz pisze:
> [...]

    W analogowym Centertelu było OIDP 5 sekund. Nie jestem pewien, ale
    później z tego zrezygnowali, licznik tykał od samego początku.

    Natomiast miewałem telefony (i już chyba nie analogowe, tylko cyfrowe),
    w których można było ustawić pipczyk, który piszczał kilka sekund przed
    skończeniem czasu naliczania - 30 lub 60 sek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2017-08-02 16:10:47
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 31.07.2017 o 22:43, Poldek pisze:

    > Tak było chyba w początkach pierwszego prepaida w Polsce, czyli Tak Tak.
    > Potem wszedł Simplus ze swoją ofertą 2,90 zł za każdą rozpoczętą minutę.

    A jakiś czas później Idea z 1,75/1 zł za minutę. Tylko zasięg kiepski na
    początku.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 19. Data: 2017-08-02 19:36:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-01 o 13:17, Adam pisze:

    > W analogowym Centertelu było OIDP 5 sekund. Nie jestem pewien, ale
    > później z tego zrezygnowali, licznik tykał od samego początku.

    To były czasy centralek wewnętrznych i faksów, najczęściej na jednej
    linii z telefonem, a także automatycznych sekretarek. Większość prób
    wybrania numeru skutkowała pobraniem opłaty za pierwszą minutę rozmowy.
    Chociaż rozmowy nie było. Włączyła się centralka, a po wybraniu numeru
    wewnętrznego nikt nie podniósł. Albo znienacka włączał się sygnał faksu
    pod normalnym numerem.

  • 20. Data: 2017-08-03 00:37:08
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

> [...]

    > w których można było ustawić pipczyk, który piszczał kilka sekund przed
    > skończeniem czasu naliczania - 30 lub 60 sek.

    W Siemensie C35 coś takiego było.
    Pikało co minutę.

    W tamtych czasach najbardziej bolało jak się "nadzialiśmy" na pocztę
    głosową. Od razu cała minuta szła w piz.... :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski