  • 21. Data: 2015-04-20 14:47:09
    Temat: Re: OKI MC562DNW
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:50, 666 pisze:

    Czy dałbyś radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu
    odpowiadasz i do jakiego fragmentu się odnosisz? Jakiego czytnika używasz?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2015-04-20 14:53:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to się nad tym poważnie zastanów...

    ja znam taki OKI 5600 - no to jest szczyt g...
    chyba projekt donalda tuska wraz z hanną gronkiewicz waltz...

    toner zasypywał im m.in. czujniki schowane za blachami i drukarka
    zaczynała walić błędami...

    po wyczyszczeniu pochodziła z miesiąc i znów abarot...

    ogólnie raczej nastaw się na to, że łatwego życia z drukarką kolorową to
    miał nie będziesz mia - i takie jest moje zdanie...

  • 23. Data: 2015-04-20 16:09:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 20 Apr 2015 14:47:09 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > W dniu 2015-04-20 o 13:50, 666 pisze:
    > >

    > Czy dałbyś radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu
    > odpowiadasz i do jakiego fragmentu się odnosisz? Jakiego czytnika używasz?

    Odpuść. On jest pod tym względem niereformowalny. Jedyne co pozostaje, to
    wpakować do KFa i więcej jego wypocinami się nie przejmować.

    [ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny ]
    [ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 24. Data: 2015-04-22 15:57:38
    Temat: Re: OKI MC342DN
    Od: " 666" <...@...6>

    Gdyby ktoś akurat szukał kolorowego laserowego urządzenia wielofuncyjnego to jest
    niezła oferta na Oki MC342dn (wychodzi około 1080
    zł + wysyłka z Niemiec):
    www.amazon.de/gp/offer-listing/B00BLFCVMS

  • 25. Data: 2015-04-25 10:48:52
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Czy dałbyś radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu
    > odpowiadasz i do jakiego fragmentu się odnosisz? Jakiego czytnika używasz?

    Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416 używa.
    I tak jak Przemysław Ryk pisał - betonu w jego głowie nie zburzysz. Może
    jakąś misję wkurzania ludzi ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 26. Data: 2015-08-29 13:43:46
    Od: " 666" <...@...6>

    No mam problem z tą OKI MC562w.
    Źle (przynajmniej spod Win XP) drukuje kolor (ilustracje, zdjęcia): pół strony
    zadrukowane, później pół czarne, później kilkanaście
    kartek czystych lub z linijką kodów sterujących, lub linijka kodów sterujących na
    obrazku.
    Jak próbowałem zaktualizować firmware ze strony OKI, to wywalało komunikat błędu
    aktualizacji - próbowałem i przez LAN, i przez USB
    na wszelki wypadek, żadna różnica (taka, że przez USB znacznie szybciej załadowuje
    firmware z kompa do drukarki niż przez LAN).
    W logach drukarki pojawia się komunikat o braku pamięci.
    Na drukarkę jest gwarancja, więc wezwę serwis, ale chciałbym wcześniej wiedzieć, co
    może być nie tak, żeby nie wyszło, że przyjadą
    ze swoim laptopem i im akurat będzie drukować

    Zresetowałem wszystkie ustawienia drukarki, załadowałem od nowa sterowniki do Win,
    nic nie zmieniło.
    A kserowanie kolor bez problemu.
    Kartridże oryginalne startowe od nowości nie ruszane.

    -----