  • 41. Data: 2012-12-10 12:16:26
    Temat: Re: Budżetowy SDD :)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Yakhub nabazgrał(a):

    > W liście datowanym 9 grudnia 2012 (15:14:33) napisano:
    > SOA#1 :)

    Przygarnij kotka :)

  • 42. Data: 2012-12-10 12:16:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    zlotowinfo nabazgrał(a):

    > podobno zaczynają zamulać te ocz jak się je zapełni powyżej połowy

    Sprawa dotyczy/ła serii Vertex 4

  • 43. Data: 2012-12-10 12:18:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Intel 330? :)

    A dokładnie to:
    INTEL 330 SSD MLC 120GB 2,5" SATA 3 SSDSC2CT120A3K5

    Cena ok 400 zł tylko nie wiem czy są obecnie dostępne, u nas nie ma już
    jakiś czas.

  • 44. Data: 2012-12-10 12:31:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-10, o godz. 12:15:56
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Nie ma czegoś takiego jak BASIC :) jest seria 840 i 840 PRO
    > http://www.samsung.com/us/computer/memory-storage/al
    l-products

    Nie do końca. Samsung określa wewnętrznie serie 840 jako "basic series"
    w odróżnieniu od PRO. Nazwa nie pojawia się w specyfikacji ale się nią
    posługuje a za nim sporo dystrybutorów. Przynajmniej tak twierdzili na
    prezentacji na której byłem - robią to żeby nie pomylić obu linii o
    nowych numerkach. A i tak zdecydowałem się w końcu na 830 w wersji
    256GB. ;-)

    Zdrówko

  • 45. Data: 2012-12-10 12:45:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

> [...]

    > prezentacji na której byłem - robią to żeby nie pomylić obu linii o
    > nowych numerkach. A i tak zdecydowałem się w końcu na 830 w wersji

    Dziwna ta prezenatacja :) W dystrybucji masz opisane tak:

    SSD SAMSUNG 64GB 2,5" MZ-7PC064D/EU (read/write 520/160Mb/s) NORT+RAMKA ASAP
    SSD SAMSUNG 120GB 2,5" MZ-7TD120BW 840 Series ASAP
    SSD SAMSUNG 120GB 2,5" MZ-7TD120KW 840 Series ASAP
    SSD SAMSUNG 128GB2,5" MZ-7PC128D/EU NORT+RAMKA (read/write 520/320Mb/s) ASAP
    SSD SAMSUNG 128GB2,5" MZ-7PC128N/EU (read/write 520/400Mb/s) NORTON ASAP
    SSD SAMSUNG 250GB 2,5" MZ-7TD250BW 840 Series ASAP
    SSD SAMSUNG 250GB 2,5" MZ-7TD250KW 840 Series ASAP NOWOŚĆ
    SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256D/EU NOR+RAMKA ASAP
    SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256N/EU NORTON ASAP

    ps. Gratulkacje za 256 :) ja w lapku ciągle bujam się na 64GB ale w sumie na
    system + podstawowe programy spokojnie starczy i mam jeszcze 10-15GB
    wolnego.

  • 46. Data: 2012-12-10 13:06:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-10, o godz. 12:45:04
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Dziwna ta prezenatacja :) W dystrybucji masz opisane tak:

    Zdarza mi się bywać na różnych prezentacjach zarówno producentów jak i
    dystrybutorów. Ta była ZTCP z okazji Win8 i ich nowych kompach pod nie
    ale nowości z tabletów czy właśnie SSD prezentowali.

    > SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256D/EU NOR+RAMKA ASAP

    A ten mam u swojego dostawcy jako SSD SAMSUNG 256GB DESKTOP
    INSTALLATION KIT MZ-7PC256D/EU podany. Ukompletowanie zestawu
    identyczne. Nie wiem z którego kanału dystrybucyjnego Samsunga brał ale
    przed chwila zapytałem i potwierdził symbol mówiąc że jemu nie
    chciałoby się go w ich systemie magazynowym sprzedać. ;-)

    > ps. Gratulkacje za 256 :) ja w lapku ciągle bujam się na 64GB ale w
    > sumie na system + podstawowe programy spokojnie starczy i mam jeszcze
    > 10-15GB wolnego.

    No niestety to ciut dla mnie za mało bo muszę ostatnio odpalać 1-2
    wirtualki na laptopie. 840PRO był zauważalnie droższy więc szukałem 128
    albo 160. No ale nie było ich od ręki więc na 256GB ostatecznie stanęło.

    Zdrówko

  • 47. Data: 2012-12-10 19:23:48
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    PK <P...@n...com> w wiadomości
    news:slrnkcabd3.204.PK@notb-dante.notb-home napisał(a):
    > Oczywiście wciąż istnieje alternatywa w postaci eSATA, ale nigdy
    > nie używałem tego interfejsu i nie wiem, jak w praktyce wygląda
    > praca. Jestem przyzwyczajony do USB 2.0, czyli faktu, że trzeba plik
    > skopiować na coś lokalnego, obrobić i wysłać na miejsce. Jeśli
    > po podłaczeniu przez eSATA można normalnie działać (a chciałbym na nim
    > trzymać m.in. maszyny wirtualne, więc jest to trochę delikatna
    > sprawa), to problem w ogóle znika i w obudowie zostawiam tylko SSD.
    Tak, na eSATA można normalnie działać, bo to jest po prostu zewnętrzne
    złącze SATA i ma normalną prędkość tego złącza.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 48. Data: 2012-12-10 21:25:32
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/12/2012 09:22, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Szukałem ostatnio tego modelu i ciężko już znaleźć modele większe niż
    > 64GB.

    http://www.overclockers.co.uk/search_results.php?sor
    tby=&groupid=&search=samsung+830+128GB
    (bardzo dobry sklep).

    Na Amazonie bez problemu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 49. Data: 2012-12-11 00:41:31
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> ...

    > Nic nie da. Każde niebaczne kliknięcie w "Mój komputer", akcja typu
    > "Otwórz/Zapisz" z poziomu dowolnej aplikacji czy wpisanie "z ręki" adresu w
    > przeglądarce zerwie ten dysk na równe talerze. Obojętnie, czy będzie on
    > drugim, trzecim czy n-tym w systemie, czy będzie na nim "pagefile" czy też
    > będzie całkowicie pusty. Dopóki Winda będzie go widzieć jako zamontowany
    > wolumin - obudzi go bez żadnych ceregieli.

    Nieprawda.

    Obecnie mam SSD+4xHDD i Win7-64bit i i3 na B75.
    Dyski (4xHDD) bardzo ladnie usypiaja w czasie mojej pracy na kompie (system na
    SSD):
    - klikam w "moj komputer"
    - zapisz/otworz z ms office 2010 tez stosuje
    - adresy z reki (Chrome/FF/Opera/IE/Safari) tez wpisuje

    --
    T.F.