  • 1. Data: 2012-12-09 11:55:48
    Temat: laptop lub PC za 1500-2000zł
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam,
    Muszę kupić żonie komputer - wykorzystywany w zasadzie tylko do
    internetu, word/excel, sporadycznie by oglądnąć jakiś film, kwota do
    2000zł z Windowsem.
    Wymyśliłem sobie dwie opcje:
    1) Laptop max 14" - np. coś takiego:
    http://www.x-kom.pl/p/117946-notebook-laptop-13,3-as
    us-x301a-rx119v-i3-2350m-4gb-500-7hp64.html
    Warto brać coś takiego, może do powyższych zadań wystarczy coś słabszego?
    2) Komputer stacjonarny, ale taki który obsłużyłby w przyszłości kamery
    fullHD IP (czyli minimum i3 a najlepiej i5, w wymaganiach podana jest
    karta graficzna min. ATI EAH3450 ) - monitor mam więc w tej cenie
    miałbym się zmieścić z samym blaszakiem z systemem. Dałoby się coś
    sensownego kupić w tej cenie? możecie polecić jakąś sensowną konfigurację?

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-12-09 13:21:49
    Temat: Re: laptop lub PC za 1500-2000zł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dddddd pisze tak:

    > Wymyśliłem sobie dwie opcje:

    Ja tam się nie znam na sprzęcie ale przemyśl takie rzeczy

    -Samsunga 15 cali z i5 można kupić za 2300zł
    -im większy ekran tym lepiej
    -czy cichość jest priorytetem?
    -czy bedziesz go podłaczał do telewizora?
    -gdzie wtedy schowasz pc?
    -czy obawiasz się że laptop się zepsuje (vs pc modułowy).

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-12-09 19:20:54
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-09 13:21, PiteR pisze:

    > Ja tam się nie znam na sprzęcie ale przemyśl takie rzeczy
    >
    > -Samsunga 15 cali z i5 można kupić za 2300zł

    wolałbym coś mniejszego, 15" to IMO urządzenie stacjonarne, a jak będzie
    to laptop to będzie się go chciało zabrać w trasę. Osobiście mam 13,3" i
    jest dla mnie idealne - używam tego na codzień do pracy + przenoszę
    (przy czym w większości pracuję na zasilaniu sieciowym bo jak dojadę
    baterię w jednym miejscu to akurat w następnym jest mi potrzebna a już
    jej nie ma...)
    Laptopa z reguły bierze się na kolana- a do tego 15" to za duży klocek,
    stacjonarny będzie stał w jednym miejscu, a docelowo przeznaczę go na
    serwer cctv

    > -im większy ekran tym lepiej

    w PC tak, w laptopie imo nie

    > -czy cichość jest priorytetem?

    nie

    > -czy bedziesz go podłaczał do telewizora?

    nie

    > -gdzie wtedy schowasz pc?

    pc ma być osobnym urządzeniem, mam za mały TV żeby komfortowo na nim
    przeglądać komputer...