  • 1. Data: 2012-12-08 09:45:01
    Temat: Problem z Creative Soundblaster SB1070
    Od: K <...@...c>

    witam,
    reinstaluje koledze xp. przed reinstalcja byla zainstalowana karta
    creative soundblaster 5.1 (SB1070 na PCI), teraz probuje juz 10
    sterownika ze strony creativa i kazd jeden twierdzi, ze nie mam zgodnego
    sprzetu. poczytalem gdzies na forach ze creative wycofal sie ze
    strownikow dla xp dla tej karty.
    czy ktos ma jakis pomysl jak to zainstalowac? mam oryginalna plyte ze
    sterownikami, gdzie sa sterowniki dla xp, ale nawet reczne dodawanie
    sprzetu nie pomaga.

  • 2. Data: 2012-12-08 10:17:52
    Temat: Re: Problem z Creative Soundblaster SB1070
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    http://kxproject.lugosoft.com/

  • 3. Data: 2012-12-08 23:04:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-12-2012 10:17, Jacek pisze:

    > http://kxproject.lugosoft.com/

    niestety SB1070 i 1071 nie obsługuje.

  • 4. Data: 2012-12-11 14:46:29
    Od: "Leszek" <l...@b...adresu.invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktos ma jakis pomysl jak to zainstalowac? mam oryginalna plyte ze
    > sterownikami, gdzie sa sterowniki dla xp, ale nawet reczne dodawanie

    Ja mam SB0200 niby Creative, a brandowane przez Della. I też nie idzie
    znaleźć sterowników.