  • 1. Data: 2012-12-07 23:54:14
    Temat: Pamięć do laptopa 1333, czy 1600 MHz
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Mam laptop Lenovo SL510, chciałbym dorzucić do niego 4GB RAM - odpalam
    często maszyny wirtualne, trochę więcej pamięci nie powinno zaszkodzić.
    Mam dylemat, co dokupić: Kingston ValueRAM KVR1333D3S9/4G (1333MHz), czy
    KVR16S11/4G (1600MHz), czy może jakąś kość "dedykowaną"? Te dwie
    pierwsze są w tej samej cenie, dedykowana pewnie będzie droższa. Obecnie
    w laptopie siedzą kości dostarczone przez Lenovo: Elpida 2GB 2Rx8
    PC3-8500S-7-10-F1 i Hynix 1GB 2Rx16 PC3-8500S-7-10-A1, czyli obie
    1066MHz. 2GB chętnie bym zostawił, tylko czy przy mieszaniu kości o
    różnych częstotliwościach maksymalnych mogę spodziewać się problemów?

    Maciek