  • 51. Data: 2009-03-09 12:13:53
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: Michał Rola <a...@i...pl>

    On 4 Mar, 21:37, Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
    > Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku
    > pracujący cały tydzień w biurze, przez cale dnie jedynie jakie moto
    > widzicie to na youtube i przekrzykujecie sie na grupie. W weekend
    > pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle. Na jednym z moich postów zostałem
    > zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i
    > nie mam z nią problemów. Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się
    > mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.
> [...]

    Nie no... zburzyles moja samoocene..."Znoooowu w zyciu mi nie
    wyszlo..."
    Rzucam robote... zaoszczedze na paliwie z dojazdow!
    TATO! kupisz mi moto???... i garaz...bo wiesz tata,bo Martin
    powiedzial ze motocyklista z praca i bez garazu to tylko youtube
    oglada...

    poglaszczcie go po glowce, bo sie posmarkal no...

  • 52. Data: 2009-03-09 12:29:47
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 9 Mar, 10:00, gildor <m...@g...com> wrote:
    > w morde, klawisze mi się teraz kleją.

    cukier to biala smierc :)
    No to juz wiesz ;-)

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 53. Data: 2009-03-09 12:34:43
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 9 Mar, 13:29, Mika <m...@g...com> wrote:

    > cukier to biala smierc :)
    > No to juz wiesz ;-)

    taaak cukier zaaabiłmi klawiszaaaa aaaa
    ispację.
    cywilizaaaaacjaaaa

    - gildor

  • 54. Data: 2009-03-19 19:05:42
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Watson pisze:
> [...]
    > dobrze.
    >
    > Operowanie hamplem podczas wysciigu jest w zasadzie czesto 2 pozycyjne on-off
    > z uwagi na ciagla kontrole gazu (przegazowki, odwijanie) klamka hampla jest
    > ustawiona zawsze w najnizszym polozeniu. Milimetr od pozostalych 3 palców na
    > rolgazie.
    >
    > Marider jakby co pytaj.
    > Dodam tylko ze z przyzwyczajenia w FJR mam tak samo ustawiona klamke - chyba max
    > obnizona.
    > Ale tu mi sie plyn nie gotuje wiec nie musze na szybko regulowac w czasie jazdy

    Troche mnie nie bylo.. Takich gadzetow jeszcze nie mialem u siebie/nie
    widzialem w zadnym sprzecie a po wyscigach sie nie krece i nie zagladam
    teamom przez ramie co tam dlubia przy maszynach wiec tymbardziej dzieki
    za odpowiedz.

    Pzdr
    --
    marider