  • 11. Data: 2010-02-17 13:26:07
    Temat: Re: [C++] Sprawdzenie nulla dla struktury
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    GrzybSon pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > No widać, że więcej nad C nie spędziłeś :)
    Tylko 25 lat, ale nieważne.

    > Ty to jesteś świetnym teoretykiem, który chyba tylko pisze kod tylko na
    > kartce.
    > Doczekam sie na prawidłową odpowiedź od Ciebie czy dalej będziesz mnie
    > zasypywał linkami z googla?

    "Pójdź dziecię, ja cię uczyć każę"

  • 12. Data: 2010-02-17 13:29:51
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jacek pisze:

    > W 3h? Przesadziles, no chyba, ze "w 3h".

    Ile Ci zajęło złapać "o co chodzi" w Pythonie, Javie, C#, Rubym, ....
    wstaw dowolne.
    Może na funkcyjne czy Prologi/Lispy dłużej.

    Nie mów że po 3h nie zauważasz robaczków, jakimi się różnią języki i że
    z referencją pod ręką zaczynasz kodować?

    Oczywiście nie mówię o profesjonalnej znajomości, uchowaj mnie Boze

  • 13. Data: 2010-02-17 13:31:50
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    GrzybSon pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Twoja znajomość googla jest lepsza niż C :)

    > Doczekam sie na prawidłową odpowiedź od Ciebie czy dalej będziesz mnie
    > zasypywał linkami z googla?

    WSKAZNIK

    i dlaczego oczekujesz odpowiedzi od kogoś, kto nie ma o tym pojęcia?

  • 14. Data: 2010-02-17 13:45:23
    Od: "GrzybSon" <m...@k...pl>

    > WSKAZNIK
    >
    > i dlaczego oczekujesz odpowiedzi od kogoś, kto nie ma o tym pojęcia?

    Oczekuję odpowiedzi od tych, którzy spędzili więcej niż 3 godziny (3h) w
    C++.
    Nie będę więcej Cię męczył więc rozwieję wątpliwości:

    Prawidłowe rozwiązanie to:

    TopStruct * top;

    while ( (top = GetStructs()) != NULL)
    {
    if (&top->param != NULL)
    {
    // kod nieistotny
    }
    }

  • 15. Data: 2010-02-17 13:46:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    GrzybSon pisze:

    > Nie będę więcej Cię męczył więc rozwieję wątpliwości:
    >
    > Prawidłowe rozwiązanie to:
    >
    > TopStruct * top;
    >
    > while ( (top = GetStructs()) != NULL)
    > {
    > if (&top->param != NULL)
    > {
    > // kod nieistotny
    > }
    > }

    Gówno prawda, sprawdź

  • 16. Data: 2010-02-17 15:16:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:29:51 +0100, Jacek Czerwinski napisał(a):

> [...]
    > z referencją pod ręką zaczynasz kodować?
    >
    > Oczywiście nie mówię o profesjonalnej znajomości, uchowaj mnie Boze

    A ile zajelo by Tobie przestawic sie z jakiegokolwiek jezyka na np. STL S5?

  • 17. Data: 2010-02-17 17:15:35
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    GrzybSon pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Oczekuję odpowiedzi od tych, którzy spędzili więcej niż 3 godziny (3h) w
    > C++.

    Jacek pisał znacznie dłużej.

    > Nie będę więcej Cię męczył więc rozwieję wątpliwości:
    >
    > Prawidłowe rozwiązanie to:
    >
    > TopStruct * top;
    >
    > while ( (top = GetStructs()) != NULL)
    > {
    > if (&top->param != NULL)
    > {
    > // kod nieistotny
    > }
    > }

    Ale przecież w tym przypadku to jest zawsze prawda, to po co ten warunek
    tam umieszczać?

    JD

  • 18. Data: 2010-02-17 17:26:39
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@U...pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 12:29:02 +0100, GrzybSon wrote:

    > Słuchaj ja nie piszę wogóle w C++ tylko w C# i nie zamierzam teraz
    > uzewnętrzniać się czemu jest taki kod, w C++
    > a nie inny - poprostu moim zadaniem jest zrobić zarządzalnego wrapera.

    W C# w którym "piszesz" umiesz porównac value-type z nullem? Dobry jesteś.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://l3v.pl/

  • 19. Data: 2010-02-17 18:29:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    GrzybSon pisze:
    > Kodzik, który skrobnąłem:
    >
    > TopStruct * top;
    >
    > while ( (top = GetStructs()) != NULL)
    > {
    > // ...
    > if (top->param != NULL) // compiler error c2678 binary '!=' : no
    > operator found which takes a left hand operand of type
    > {
    > // do something
    > }
    > }
    >
    > Jak sprawdzić czy "param" nie jest NULLem?
    Zamienić
    if (top->param != NULL)
    na
    if (true)
    kompilator C++ jest taki miły, że GWARANTUJE, że top->param nie jest NULLem.

    Michoo

  • 20. Data: 2010-02-17 19:03:49
    Temat: Re: Sprawdzenie nulla dla struktury
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 17 Lut, 14:29, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:
    .
    > Może na funkcyjne czy Prologi/Lispy dłużej.

    Jeśli chodzi o Prologa to powiedziałbym, że dużo dłużej...

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun