  • 1. Data: 2012-07-20 23:43:23
    Temat: CB na Ukrainie
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Witajcie!

    Ponoć jeszcze jakiś czas temu, nie tak wcale dawno, na Ukrainie nie
    można było używać CB bez jakichś pozwoleń. Czy coś się w tej materii
    zmieniło?

    Pozdro
    Marek

  • 2. Data: 2012-07-20 23:51:30
    Temat: Re: CB na Ukrainie
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek

    > Ponoć jeszcze jakiś czas temu, nie tak wcale dawno, na Ukrainie nie
    > można było używać CB bez jakichś pozwoleń. Czy coś się w tej materii
    > zmieniło?

    Nie wiem. :D

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-21 07:55:20
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ponoć jeszcze jakiś czas temu, nie tak wcale dawno, na Ukrainie nie można
    > było używać CB bez jakichś pozwoleń. Czy coś się w tej materii zmieniło?

    nic sie nie zmieniło
    zawsze można było używać ale milicja miała argument na branie datków :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-07-23 16:29:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-20 23:43, Marek pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Ponoć jeszcze jakiś czas temu, nie tak wcale dawno, na Ukrainie nie
    > można było używać CB bez jakichś pozwoleń. Czy coś się w tej materii
    > zmieniło?

    Na Ukrainę to się triflexa zakłada, gówno bo gówno, ale coś tam odbiera.

  • 5. Data: 2012-07-23 18:14:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Na Ukrainę to się triflexa zakłada, gówno bo gówno, ale coś tam odbiera.

    hehehe. kolego ... mów mi :)
    może nie triflexy ale tajfuny to u mnie przez ostatnie 5-6 lat to towar
    pierwszj potrzeby. a mam sklep z CB 20 km od granicy :))
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-07-23 21:22:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-23 16:29, anacron pisze:

    > Na Ukrainę to się triflexa zakłada, gówno bo gówno, ale coś tam odbiera.

    I nawet sam komendant nie ma się do czego wówczas przypierdolić.

    Słusznie prawi motyliński.