  • 1. Data: 2012-07-21 11:02:23
    Temat: Strzeżony parking w Belgradzie
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Zdravo!
    Czy zna ktoś jakiś parking strzeżony, możliwie tani, w Belgradzie albo jego
    szeroko pojętej okolicy? Potrzebuję na dwa tygodnie osobówkę zostawić.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 2. Data: 2012-07-21 13:21:32
    Temat: Re: Strzeżony parking w Belgradzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 11:02:23 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > Zdravo!

    Google + "?????? ???????" ???????

    Ale predzej znajdziesz na miejscu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-07-22 00:44:13
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Maciek, Sat, 21 Jul 2012 13:21:32 +0200, pl.misc.samochody:

    > Google + "?????? ???????" ???????

    Ach, Google..
    "?????" jak już... Na tyle serbski poznałem ;-)

    > Ale predzej znajdziesz na miejscu.

    Podejrzewam, tylko nie wiem, gdzie szukać, w jakiej okolicy, ot cały
    problem.

  • 4. Data: 2012-07-22 01:35:49
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek 'marcus075' Karweta, Sat, 21 Jul 2012 11:02:23 +0200,
    pl.misc.samochody:

    > Zdravo!
    > Czy zna ktoś jakiś parking strzeżony, możliwie tani, w Belgradzie albo jego
    > szeroko pojętej okolicy? Potrzebuję na dwa tygodnie osobówkę zostawić.

    Dobra, to teraz konkretniejsze pytanie: czy ktoś z Was zostawiał kiedyś
    samochód parkingu przy lotnisku w Belgradzie? Znalazłem informację, że jest
    ich tam kilka, w tym jeden płatny, więc (mam nadzieję) ogrodzony i
    strzeżony, choć ponieważ zdążyłem kilku Serbów poznać, niczego nie jestem
    pewien..

  • 5. Data: 2012-07-22 08:42:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 00:44:13 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > Ach, Google..
    > "?????" jak już... Na tyle serbski poznałem ;-)

    Naprawde? Szacuneczek! :) Mnie to na studiach jednak pare lat zabralo.
    Ale po przyjacielsku ci powiem, poducz sie jeszcze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-07-22 09:22:30
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 21-07-2012 o 11:02:23 Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> napisał(a):

    > Zdravo!
    > Czy zna ktoś jakiś parking strzeżony, możliwie tani, w Belgradzie albo
    > jego
    > szeroko pojętej okolicy? Potrzebuję na dwa tygodnie osobówkę zostawić.

    Ciekawi mnie, po co chcesz tam samochód zostawić? Gdzie Ciebie niesie, że
    jedziesz samochodem do Belgradu, a później samolotem...

  • 7. Data: 2012-07-22 11:06:30
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MM, Sun, 22 Jul 2012 09:22:30 +0200, pl.misc.samochody:

    > Ciekawi mnie, po co chcesz tam samochód zostawić? Gdzie Ciebie niesie, że
    > jedziesz samochodem do Belgradu, a później samolotem...

    Nie wiem, skąd wywnioskowałeś, że lecę potem samolotem, ale niech Ci
    będzie.
    Jadę do Belgradu z rowerem - wiem, to nie do pomyślenia.

  • 8. Data: 2012-07-22 11:58:25
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 22-07-2012 o 11:06:30 Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> napisał(a):

    > Nie wiem, skąd wywnioskowałeś, że lecę potem samolotem, ale niech Ci
    > będzie.

    a gdzieś w twoim wątku było lotnisko, więc stąd ten wniosek ;)

    > Jadę do Belgradu z rowerem - wiem, to nie do pomyślenia.

    No cóż, łatwiej, szybciej się zwiedza duże centrum miasta.

  • 9. Data: 2012-07-22 12:15:04
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MM, Sun, 22 Jul 2012 11:58:25 +0200, pl.misc.samochody:

    > a gdzieś w twoim wątku było lotnisko, więc stąd ten wniosek ;)

    Bo szukam PARKINGU! A wiem, że na Pyrzowicach jest strzeżony parking, gdzie
    bez problemu można auto na dwa tygodnie zostawić, więc wniosek był prosty:
    skoro jest na Pyrzowicach taki parking, to może jest i na lotnisku w
    Belgradzie...?

    > No cóż, łatwiej, szybciej się zwiedza duże centrum miasta.

    Centrum miasta też pewnie pozwiedzam na rowerze ;> Ale nie o Belgrad sprawa
    się rozbija, a o Bośnię, Czarnogórę i takie tam inne Albanie. ;-)

  • 10. Data: 2012-07-22 12:36:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

> [...]
    > jest ich tam kilka, w tym jeden płatny, więc (mam nadzieję) ogrodzony i
    > strzeżony, choć ponieważ zdążyłem kilku Serbów poznać, niczego nie

    Musisz jumać, nie możesz wypożyczyć jak biały człowiek?

    --
    ignorance is bliss