  • 1. Data: 2012-12-27 00:25:10
    Temat: CB radio
    Od: Alpines <blecota#@wtlenie.pl>

    Witam szanownych grupowiczów i proszę o rade.
    Chce podłączyć cb radio i zastanawiam się do czego podpiąć - czy
    podpięcie pod kable z zapalniczki może być czy lepiej poprowadzić kable
    do skrzynki z bezpiecznikami i poszukać jakiegoś innego połączenia
    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2012-12-27 00:51:22
    Temat: Re: CB radio
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-27 00:25, Alpines pisze:
> [...]
    > podpięcie pod kable z zapalniczki może być czy lepiej poprowadzić kable
    > do skrzynki z bezpiecznikami i poszukać jakiegoś innego połączenia

    Tak, innego ;)

  • 3. Data: 2012-12-27 00:56:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Alpines pisze tak:

    > Chce podłączyć cb radio i zastanawiam się do czego podpiąć - czy
    > podpięcie pod kable z zapalniczki może być

    jeśli będziesz dużo słuchał a mało nadawał to może być ;)

    > czy lepiej poprowadzić kable do skrzynki z bezpiecznikami i
    > poszukać jakiegoś innego połączenia

    zawsze lepiej jest przylutować niż łączyć na styk.
    liczy się rezystancja przewodów w kierunku akumulatora
    im jest mniejsza tym lepiej.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-12-27 09:48:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 00:56, PiteR pisze:

    > jeśli będziesz dużo słuchał a mało nadawał to może być ;)

    Jaki to ma związek? Bardzo dziwna rada.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2012-12-27 09:51:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 00:25, Alpines pisze:
    > Witam szanownych grupowiczów i proszę o rade.
    > Chce podłączyć cb radio i zastanawiam się do czego podpiąć - czy

    To zależy jakie radio i jakie auto.
    W jednych wszystko śmiga bez zakłóceń z zapalniczki a w innych dopiero
    po podpięciu bezpośrednio do akumulatora. Trzeba samemu pokombinować.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 6. Data: 2012-12-27 09:53:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Dodam jeszcze że trzeba zwrócić uwagę na podpięte zasilacze od np.
    kamer, nawigacji, telefonu, to potrafi mocno siać.

  • 7. Data: 2012-12-27 10:03:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To zależy jakie radio i jakie auto.
    > W jednych wszystko śmiga bez zakłóceń z zapalniczki a w innych dopiero po podpięciu

    > bezpośrednio do akumulatora. Trzeba samemu pokombinować.

    Bezposrednio z aku to raczej stare radia bez filtrow.

    sz.

  • 8. Data: 2012-12-27 11:40:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 10:03, szufla pisze:

    > Bezposrednio z aku to raczej stare radia bez filtrow.
    Poprawna instalacja radia to zawsze zasilanie pociągnięte z akumulatora.
    Stare radia właśnie są bardziej odporne na zakłócenia I raczej posiadają
    filtry.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 9. Data: 2012-12-27 12:27:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 27 Dec 2012 11:40:06 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Poprawna instalacja radia to zawsze zasilanie pociągnięte z akumulatora.

    Bo ponieważ?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2012-12-27 12:34:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Stare radia właśnie są bardziej odporne na zakłócenia I raczej posiadają filtry.

    Mam odmienne doswiadczenia, np z Alanem 100. Oddalem koledze i dopiero bezp
    podlaczenie do aku dalo efekt.
    Dostalem natomiast w prezencie jakis Lafayette Ermes i swietnie dziala z zapalniczki.

    sz.