  • 1. Data: 2012-12-27 11:13:49
    Temat: Szykujcie się na dodatkowe kontrole
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

    sz.

  • 2. Data: 2012-12-27 11:49:51
    Temat: Re: Szykujcie się na dodatkowe kontrole
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-27 11:13, szufla pisze:
    > Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

    Na początek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.

    --

    RedLite

  • 3. Data: 2012-12-27 14:27:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-27 11:49, RedLite pisze:

    > Na początek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.

    To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-12-27 15:01:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-27 11:13, szufla wrote:

    > Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

    Kwinto, Danny Ocean, czy Gang Olsena?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-12-27 15:13:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    > To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

    Tak poważniej - naprawdę tego chcesz? Anarchii, podpalania samochodów,
    szabru, przemocy? W XXI wieku, w środku Europy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-12-27 15:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 15:13:03 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello megrims,
    >
    > Tak poważniej - naprawdę tego chcesz? Anarchii, podpalania samochodów,
    > szabru, przemocy? W XXI wieku, w środku Europy?

    Komunikat z Paryza: sytuacja wrocila do normy - plonie juz tylko srednio
    jeden samochod co noc :-)

    Akurat Megrimsowi moze by odpowiadalo :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-12-27 15:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 11:13:49 +0100, szufla napisał(a):
    > Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

    P.S. Ledwo pare mandatow wystawili, a juz nagroda
    http://www.gitd.gov.pl/content/gitd-laureatem-presti
    zowej-nagrody-brd

    "W dniu 25 listopada miała miejsce uroczystość wręczenia nagród ,,Partner
    Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego".
    GITD, jako ''Instytucja Publiczna Roku'', otrzymało nagrodę za
    doprowadzenie do końca projektu tzw. ustawy fotoradarowej w Polsce oraz za
    prowadzenie akcji skierowanej do dzieci i młodzieży pod hasłem ,,Bezpieczny
    autokar". "

    J.

  • 8. Data: 2012-12-27 15:50:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-27 15:20, J.F. wrote:

    > Komunikat z Paryza: sytuacja wrocila do normy - plonie juz tylko srednio
    > jeden samochod co noc :-)

    To pewnie peugeoty 307 z pechowej serii, ktorych wlasciciele nie
    zareagowali na recall..

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-12-27 16:29:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Kwinto, Danny Ocean, czy Gang Olsena?

    nieLOT

    sz.

  • 10. Data: 2012-12-27 16:46:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 27 Dec 2012 15:13:03 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Tak poważniej - naprawdę tego chcesz? Anarchii, podpalania samochodów,
    >szabru, przemocy? W XXI wieku, w środku Europy?

    jeszcze troszkę więcej biurokracji i może się okazać, że przemoc okażą
    nie ci, którym nie dali zasiłków, a ci, którym zabrano owoce pracy,
    żeby na te zasiłki starczyło...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski