  • 1. Data: 2012-12-27 18:37:03
    Temat: CB, radio, ładowarka tel a instalacja elekt.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam w samochodzie taki objaw, że jak podłączę telefon do ładowarki to
    słychać zakłócenia pordczas słuchania radia.
    Problem z tym, że w telefonie mam navi więc raczej dłuższe trasy bez
    łądowania odpadają.

    Teraz jeszcze chciałbym zainstalować CB.

    Pytanie - czy na to radio jest jakaś rada?
    Warto cośz tym robić? Da się coś z tym zrobić? Np. wyprowadzić zapalniczkę
    gdzieś dalej od radia?
    A może nie ruszać?

    Ktoś poleci jakiegoś speca co mógłby zrobić cośtakiego i jednocześnie
    zamontować CB w Poznaniu? A jak tamtego nie warto robić to tylko CB.

    Ile takie usługi mogą kosztować?

    Auto to stary citroen z 93 roku więc zadna skomplikowana elektryka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 2. Data: 2012-12-27 19:20:30
    Temat: Re: CB, radio, ładowarka tel a instalacja elekt.
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-27 18:37, Budzik wrote:

> [...]
    > Problem z tym, że w telefonie mam navi więc raczej dłuższe trasy bez
    > łądowania odpadają.
    >
    > Teraz jeszcze chciałbym zainstalować CB.

    Czesto pomaga zrobienie kilku zwojow kabla zasilajacego
    na dlawiku z rdzeniem ferrytowym. I zainstalowanie takowego
    na kablu od telefonu/nawigacji i takze tym ktory zasila
    CB.

    Ps. Zamkneli pl.rec.radio.cb? Juz drugie pytanie dzis
    ktore sie kwalifikuje na tamta grupe ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-12-29 12:40:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radi@spam-spam-spam-eggs-bacon- napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ps. Zamkneli pl.rec.radio.cb? Juz drugie pytanie dzis
    > ktore sie kwalifikuje na tamta grupe ;)

    nawet nie wiedziałem, że otworzyli :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 4. Data: 2012-12-30 02:32:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 17:37:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Pytanie - czy na to radio jest jakaś rada?

    Tak. Kupić lepszą ładowarkę, albo poprosić znajmego elektronika o
    odfiltrowanie tej.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna