  • 11. Data: 2012-04-11 09:59:08
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 09:53 AM, duddits wrote:

    > Co chcesz, człowiek jeździ tylko 60km/h :)

    Nie wiem, ja się nie znam. Raz się tylko przejechałem takim cudem i
    jedyne co mi utkwiło w pamięci to odcinka ledwo po ruszeniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-04-11 10:22:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > jedyne co mi utkwiło w pamięci to odcinka ledwo po ruszeniu.

    przestales oddychac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-04-11 10:33:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 10:22 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > przestales oddychac?

    Chyba odpychać, nogami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-04-11 14:33:06
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupiae niekupiae?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.04.2012 Arbiter <n...@h...com> napisał/a:

    > U?ytkownik "duddits" <p...@R...tv> napisa? w wiadomo?ci

    > 80kg

    Jeśli to ma być sprzęt do zabawy, to pomyśl o 250. 125 jest zabawne
    ale też bardzo męczące, po prostu słabo jedzie i zabawa szybko się nuży.
    Zwłaszcza jak się waży >50kg. Masz skuter na co dzień i 125 szału nie
    zrobi.

    > cbr 250r do kupienia za 14500

    Ale jak do miasta jako pierdopęd, zamiast skutera to weź co się bardziej
    podoba/jest praktyczniejsze/tańsze w utrzymaniu.

    > CBF600- 26900, CBR600RR 42900

    600 można się dobrze zabawić, tyle że potrzeba na to miejsca i koszty
    zabawy zdeka inne.

    > Ale nie potrzebuje tak du?ych motocykli. 250 chyba tez nie potrzebuje.
    > Najcze?ciej je?d?e 60kmh.

    Zdecyduj się czy chcesz optymalny pierdopęd do miasta zamiast skutera,
    czy sprzęt do rozrywki. Skuter i tak będzie zwykle bardziej praktyczny
    na co dzień.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2012-04-11 15:56:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > CBF to sprzęt w całości z Indii, troche taka współczesna WSK, ale na
    > wtrysku i użytkownicy raportują średnie spalanie nawet 1,7l/100. Chłodzony
    > powietrzem, i dosyć mała owiewka - prawie jakby się jechało nakedem
    >
    > CBR z kolei pozycja super - można się wyłozyć na zbiorniku, schować pod
    > szybę. Obydwa hamulce tarczowe i chłodzony cieczą. Uzytkownicy również
    > raportują zużycie na poziomie około 2l/100 - trochę więcej niż CBF
    >
    > CBR 13,3KM, 10,4Nm przy 8krpm
    > CBF 11,3KM i 11,2Nm przy 6250rpm
    >
    > Za CBF przemawia łatwość odsprzedaży (nauka jazdy), a za CBR "fajność".

    Do zabawy to coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM

    A skoro masz już skuter z którego jesteś zawodolony, to nie kupuj czegoś o
    podobnej mocy czy pojemności, tylko przynajmniej 600. Poważnie. Jak
    pogrzebiesz, to znajdziesz coś w przyzwoitym stanie (ja szukałem motoru
    przez pół roku,dość aktywnie tj. jeżdżąc i oglądając, najpier oczywiście) -
    no chyba, że musi być nowy.

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2012-04-11 23:07:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:jm3d71

    > No pewno, zawsze to 2 KM więcej i te 0,8Nm ;-)

    własnie mniej. CBR ma mniej momentu od CBF chłodzonego powietrzem. Obydwa
    mają mniej mocy i momentu od mojego skutera honda sh125i

  • 17. Data: 2012-04-11 23:32:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-10 22:24, Arbiter pisze:
> [...]
    > skuter. I myslalem o CBF125 bo mozna to kupić teraz za 8700PLN, ale
    > zobaczyłem CBR125R, jest fajniejsza i kosztuje 11900PLN.

    Zerknij na trickera. Do zabawy duuuuzo lepsze niz cbf i cbr :))
    Niestety rynek wtorny jest marny, ale takie cos udalo mi sie znalezc
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/14220
    7-s-yamaha-tricker/

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 18. Data: 2012-04-12 11:25:59
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup

    wyglądają tak
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18494.CBR.125R

    I to jest ta fajna pozycja na CBR? Faktycznie zajebista :)
    I tak trzeba jechać aby osiągnąć wymarzone 60km/h?

    Szymon

  • 19. Data: 2012-04-12 19:42:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f85f879$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zerknij na trickera. Do zabawy duuuuzo lepsze niz cbf i cbr :))
    > Niestety rynek wtorny jest marny, ale takie cos udalo mi sie znalezc
> [...]

    Funkiel nówka Sachs Madass 125ccm
    http://otomoto.pl/sachs-madass-125-nowy-czarny-deale
    r-w-wa-M3078300.html

    Jak dziwować, to na maksa. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 20. Data: 2012-04-14 12:38:57
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 22:36, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał

    > Myślę, że nikt tu się takimi pierdopędami nie interesuje.
    > Kto by chciał dobrowolnie wyglądać jak idiota?

    Niektorzy musza ale Ci powiem ze skucik 50ccm naparza 55km/h we 2 osoby
    i to bez zdjetych blokad. Wlasnie testuje, jak polatam wiecej to napisze
    ile to paliwa bierze bo prowadzi sie calkiem calkiem nawet z 1 noga na
    tym czyms gdzie sie ja trzyma z przodu a prawa sobie macham do
    przechodniow hehe...

    Pzdr
    --
    marider