  • 21. Data: 2012-04-14 12:45:42
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 09:59, AZ pisze:
> [...]

    To pi razy drzwi tyle co po wstawieniu K&N do airboxa hehe.

    > Nie wiem, ja się nie znam. Raz się tylko przejechałem takim cudem i
    > jedyne co mi utkwiło w pamięci to odcinka ledwo po ruszeniu.

    Wieki temu z Hondy NSR125 wydusilem 160km/h, z Yamaszki TZR125 wyszlo
    180km/h prawie wiec wiecej niz z demoludowych CZ350 czy Jawa TS czy MZ
    etz 251. Teraz ze skutera 50ccm mozna lekka reka zrobic 16-20 KM i
    osiagnac v max w granicach 140km/h po wsadzeniu paru bajerow. Zapewniam
    ze wystarczy do objechania wiekszosci autek w miescie bez stresu.

    Ja bym Adas poszukal uzywanej 400 w dobrym stanie jak juz chcesz sie
    bawic w "drobne".

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 22. Data: 2012-04-14 13:11:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-14 12:45, marider pisze:

    > Teraz ze skutera 50ccm mozna lekka reka zrobic 16-20 KM i
    > osiagnac v max w granicach 140km/h po wsadzeniu paru bajerow.

    50 ccm i 20 KM ? Nie da sie. No chyba ze taki silniczek ma dzialac 15
    minut. Jedyny sposob na taka moc to zwiekszenie pojemnosci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2012-04-14 16:21:56
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupić niekupić? [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-14 13:11, Kuczu pisze:

    > 50 ccm i 20 KM ? Nie da sie. No chyba ze taki silniczek ma dzialac 15
    > minut. Jedyny sposob na taka moc to zwiekszenie pojemnosci.

    OK, niech bedzie ze zwiekszamy i pierwsza z brzegu 70tka z 50tki:

    http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-mbk-stage6-16km-
    full-tuning-okazja-i2257233422.html

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 24. Data: 2012-04-14 16:27:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-14 16:21, marider pisze:

    > OK, niech bedzie ze zwiekszamy i pierwsza z brzegu 70tka z 50tki:
    >
    > http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-mbk-stage6-16km-
    full-tuning-okazja-i2257233422.html

    > Pzdr
    Najważniejsze elementy tjuningu:
    1x.Świeca zapłonowa NGK BR8HS 13,09zł najwyższa półka:-)
    Zestaw naklejek Stage6 22,40

    2x. Naklejka Stage6 12,30zł

    1x. Zestaw naklejek Stage6 mini 20,41zł
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2012-04-14 16:32:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > OK, niech bedzie ze zwiekszamy i pierwsza z brzegu 70tka z 50tki:
    >
    > http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-mbk-stage6-16km-
    full-tuning-okazja-i2257233422.html

    Tyle to ja wiem. Pisales ze z 50 ccm mozna wyciagnac nawet 20 KM. Poka jak.

  • 26. Data: 2012-04-15 00:22:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym poszukal uzywanej 400 w dobrym stanie jak juz chcesz sie bawic w
    > "drobne".

    tylko po co mi używana i po co mi 400:)

  • 27. Data: 2012-04-15 07:43:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 22:36, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał

    > Myślę, że nikt tu się takimi pierdopędami nie interesuje.
    > Kto by chciał dobrowolnie wyglądać jak idiota?

    Nastolatek z A1, jeżdżący do liceum własną cebrą to idiota ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2012-04-15 10:20:56
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    > Nastolatek z A1, jeżdżący do liceum własną cebrą to idiota ?

    A iluż to takich nastolatków tu pisze?
    Pomijam wysyp debili z sikacza.

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2012-04-15 15:44:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Hinek napisał(a):
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    > A iluż to takich nastolatków tu pisze?
    > Pomijam wysyp debili z sikacza.

    Chyba masz słabszy okres, bo wprost zioniesz miłością bliźniego. W
    każdym razie nie generalizuj.

  • 30. Data: 2012-04-15 18:45:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    > wprost zioniesz miłością bliźniego. W każdym razie nie generalizuj.

    Kocham ludzi, swiat, pogode, ptaszki, system i nawet kreta
    co mi ryje trawnik....Ale sikacza zniesc nie moge. Trudno.

    --
    Hinek