  • 1. Data: 2003-04-06 18:12:31
    Temat: ile jest domen .pl, .com.pl, itp
    Od: "Marcin Kandefer" <k...@N...gazeta.pl>

    Szukam od pewnego czasu aktualnych statystyk domen. Kontaktowałem się w tej
    sprawie z NASK-iem ale uzyskałem ZERO odpowiedzi. Czy statystyki na ich
    stronach obejmują wszystkie domeny jakie w Polsce są zarejestrowane. Czy ktoś
    może mi powiedzieć gdzie szukać dokładnych informacji na ten temat?

  • 2. Data: 2003-04-06 20:35:26
    Temat: Re: ile jest domen .pl, .com.pl, itp
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

> [...]
    > stronach obejmują wszystkie domeny jakie w Polsce są zarejestrowane. Czy ktoś
    > może mi powiedzieć gdzie szukać dokładnych informacji na ten temat?

    oblukaj i obrób pliki w katalogu ftp://ftp.nask.pl/pub/hostcount/

  • 3. Data: 2003-04-06 20:35:31
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    http://www.dns.pl/zonestats.html i taki mały odnośnik do pomoc.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-04-06 20:35:37
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Marcin Kandefer na pl.internet.polip:
    > Szukam od pewnego czasu aktualnych statystyk domen. Kontaktowałem się w tej
    > sprawie z NASK-iem ale uzyskałem ZERO odpowiedzi. Czy statystyki na ich
    > stronach obejmują wszystkie domeny jakie w Polsce są zarejestrowane.

    Pewnie nie. Zresztą nie wiadomo co masz na myśli.

    > Czy ktoś
    > może mi powiedzieć gdzie szukać dokładnych informacji na ten temat?

    ftp://ftp.nask.pl/pub/hostcount
    http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/stats/hostc
    ount/index.html

  • 5. Data: 2003-04-08 07:43:24
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,.

    Użytkownik "Marcin Kandefer" <k...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:b6p0mp$5fn$1@inews.gazeta.pl...
    > Szukam od pewnego czasu aktualnych statystyk domen.
    Kontaktowałem się w tej
    > sprawie z NASK-iem ale uzyskałem ZERO odpowiedzi.

    Prawde powiedziawszy nie dziwi mnie to -:(
    Obok kolegow, ktorzy juz podali Ci pewne metody dorzuce
    jeszcze jeden adres.
    Na ile mozna mu ufac nie wiem, ale korzystajac nie mam
    powodow do niezadowolenia.
    Moze nie natrafilem jeszcze na wieksze wpadki -:)
    Polski Katalog Adresowy:
    http://www.pka.pl/

    Pozdrawiam
    Szuwaks

  • 6. Data: 2003-04-10 14:47:47
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name> wrote:
    RW> oblukaj i obrób pliki w katalogu ftp://ftp.nask.pl/pub/hostcount/

    Mirror + dane historyczne:
    ftp://sunsite.icm.edu.pl/packages/hostcount/
    ftp://sunsite.icm.edu.pl/packages/hostcount/old/

    Powinny tam być wszystkie domeny, ale mogą nie pozwalać akurat NASKowi na
    transfer, więc poddomen może nie być widać.

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!