  • 11. Data: 2012-10-26 15:06:10
    Temat: Re: [CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:k6dlbl$9o4$1@news.task.gda.pl...

    > troche musisz jeszcze poczytać grupę, zanim zaczniesz pisać ...

    15 lat nie wystarczy? To ile jeszcze mam czekać?

    --
    MN

  • 12. Data: 2012-10-26 16:05:14
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin N wrote:

    > Znaczy co? Na grupie prawie wszyscy opluwają się bez opamiętania a na
    > ulicy nagle kumple?

    No, jak w sejmie. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2012-10-26 16:53:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > 15 lat nie wystarczy? To ile jeszcze mam czekać?

    Skoro tak własnie odpowiedziałeś na posta pozdrawiającego to najwyraźniej
    dla Ciebie jeszcze za mało :P

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 14. Data: 2012-10-26 18:29:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-26 15:06, Marcin N pisze:

    > 15 lat nie wystarczy? To ile jeszcze mam czekać?

    Skoro tyle czasu nie wystarczyło, by ogarnąć grupowe zwyczaje,
    to zdaje się był on za krótki. Kolejne 15? Być może przez
    ten czas zwyczaje się zmienią :)

  • 15. Data: 2012-10-26 18:39:25
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-10-26 12:15, Jimiasty wrote:
    > patrzy, patrzy, ale cos nie widuje ostatnio :)
    > Malo tez jezdze, to fakt. Ale ostatnio nawet Stasio Podroznik narzekal, ze grupa
    umiera...

    A zupełnie nikomu nie przyszło do głowy, że trąbienie na siebie w mieście
    jest takie nie tego? Fajnie że się ludzie pozdrawiają, ale chyba dałoby
    się fajniej pozdrawiać :)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 16. Data: 2012-10-26 19:01:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-26 18:39, dominik pisze:

    > A zupełnie nikomu nie przyszło do głowy, że trąbienie na siebie w mieście
    > jest takie nie tego?

    Kolejny... Obowiązku nie ma, a samo trąbienie - powszechne
    i niekoniecznie ma wydźwięk negatywny.

    > Fajnie że się ludzie pozdrawiają, ale chyba dałoby
    > się fajniej pozdrawiać :)

    Część ludzi nie żyje tylko anonimowo w internecie i nie ma
    takich problemów.

  • 17. Data: 2012-10-27 01:03:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-26 10:36, Jimiasty pisze:
    > Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX
    uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
    > Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

    A tak. Byłem rano na PK. :)

    A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.

    Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 18. Data: 2012-10-27 01:09:57
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2012 01:04:07 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    > A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.
    > Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

    No to faktycznie sytuacja patowa :)

  • 19. Data: 2012-10-27 11:14:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 18:29, Artur Maśląg pisze:

    > Skoro tyle czasu nie wystarczyło, by ogarnąć grupowe zwyczaje,
    > to zdaje się był on za krótki. Kolejne 15? Być może przez
    > ten czas zwyczaje się zmienią :)

    Zawsze śmieszyły mnie te "grupowe zwyczaje" i co jakiś czas pozwalałem
    sobie pod nimi na uszczypliwości. Tak jak i tym razem.

    --
    MN

  • 20. Data: 2012-10-27 20:59:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-27 11:14, Marcin N pisze:

    > Zawsze śmieszyły mnie te "grupowe zwyczaje"

    No i? Są jakie są - jak ktoś nie chce w tym uczestniczyć, to
    się nie "okleja" i innych nie pozdrawia. Obowiązku nie ma.

    > i co jakiś czas pozwalałem
    > sobie pod nimi na uszczypliwości. Tak jak i tym razem.

    Jak ktoś lubi... Brakuje (tfu) jeszcze Pszemola z rewelacjami
    na temat DC...

    :)