  • 11. Data: 2015-11-23 19:00:15
    Temat: Re: CNG a LPG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > tego w trasie.
    > Dodatkowo takie auto, pomimo tego że Fiat je sprzedaje, jest
    > praktycznie nieserwisowalne w ASO.

    To mi nie przeszkadza - unikam niekompetencji ASO jak ognia :)

  • 12. Data: 2015-11-23 19:18:34
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Nov 2015 18:00:15 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >To mi nie przeszkadza - unikam niekompetencji ASO jak ognia :)

    Jak auto nowe to wybór mam żaden ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2015-11-23 21:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Jak auto nowe to wybór mam żaden ;)

    Nowych aut tez unikam :)))

  • 14. Data: 2015-11-24 01:06:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 23 Nov 2015 10:36:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > A moze poszukac stacji CNG na ulubionej trasie, niz kombinowac z
    > trzecim paliwem ?

    A kompresor CNG w garażu to nadal drogie/nielegalne/cokolwiek ?

  • 15. Data: 2015-11-24 10:55:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 01:06, Tomasz Pyra pisze:

    > A kompresor CNG w garażu to nadal drogie/nielegalne/cokolwiek ?

    Jak kiedyś sprawdzałem to kosztował koło trzydziestu tysięcy.
    Nie mam też gazu w garażu a na samochód wydałem mniej niż
    kosztuje ten kompresor.
    Jak jest z legalnością tankowania gazu ziemnego do samochodu
    nie sprawdzałem. Wiem tylko że akcyza na to jest.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-11-24 18:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Jak jest z legalnością tankowania gazu ziemnego do samochodu
    > nie sprawdzałem. Wiem tylko że akcyza na to jest.

    W jakims opracowaniu czytałem ze trzeba doliczyc 40gr do kosztu kazdego
    metra bo:
    - zakup kompresora plus serwisowanie
    - prad

  • 17. Data: 2015-11-24 23:52:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > W jakims opracowaniu czytałem ze trzeba doliczyc 40gr do kosztu kazdego
> [...]
    Spotkałem się z wartością 35 groszy z metra więc może podnieśli.
    Generalnie od CNG radził bym się trzymać z daleka, to się sprawdzi
    tylko u jeżdżących na miejscu i to pod warunkiem że lokalna
    stacja nie jest w bazie MPK i w pierwszej kolejności tankuje
    autobusy. :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-11-25 01:35:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 24 Nov 2015 10:55:26 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jak kiedyś sprawdzałem to kosztował koło trzydziestu tysięcy.

    Wydaje się drogo jak na mimo wszystko zwykły kompresor.

    Chińczycy oferują już od 1000$, pytanie tylko jak zawsze z chińskim - czy
    to coś warte czy rozleci się po tygodniu?

    > Jak jest z legalnością tankowania gazu ziemnego do samochodu
    > nie sprawdzałem. Wiem tylko że akcyza na to jest.

    No właśnie to się wydaje najważniejsze i być może najtrudniejsze - nie tyle
    technicznie co papierologicznie i finansowo.