  • 1. Data: 2015-11-22 17:38:52
    Temat: Termometr samochodowy - gdzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym zamontować w aucie termometr coby wiedziec o ewentualnej groźbie
    oblodzenia.
    Gdzie umieścic czujnik?
    Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.
    A przy gruncie czesto chłodniej.

    Gdzie bedzie dobre miejsce?

  • 2. Data: 2015-11-22 17:57:42
    Temat: Re: Termometr samochodowy - gdzie
    Od: wowa <w...@g...pl>

    On Sun, 22 Nov 2015 16:38:52 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.

    Fabryczny mam za przednim zderzakiem mocowany do belki.
    Wojtek

  • 3. Data: 2015-11-22 18:01:24
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 17:38, Budzik pisze:
> [...]
    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.

    Nie ma całkiem dobrego miejsca.
    Nieosłonięty gdzieś z przodu pod zderzakiem będzie dodatkowo wychłodzony
    podczas jazdy, zaś w korku będzie się grzał z komory silnika.
    Pod podłogą - szybko zabije go błoto z solą (chyba, że zmieścisz gdzieś,
    gdzie będzie w miarę osłonięty - ale to z kolei trzeba z dala od wydechu...
    Tylni zderzak? ;-)

  • 4. Data: 2015-11-22 18:23:13
    Od: <5...@6...182313.invalid> (Tom N)

    Scobowski w

    > Tylni zderzak? ;-)

    Gdzie coś takiego jest w samochodzie? ;P

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-11-22 18:31:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-11-22 19:38, Budzik wrote:
> [...]
    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.

    Ja zamontowałem na kratce wlotu powietrza w dolnej części zderzaka. Musi
    być z przodu i nie grzać się od silnika.

  • 6. Data: 2015-11-22 18:33:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nieosłonięty gdzieś z przodu pod zderzakiem będzie dodatkowo wychłodzony
    > podczas jazdy,

    Będzie zimniejszy, niż temperatura napływającego powietrza?
    ;)

  • 7. Data: 2015-11-22 18:52:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA55AB35ADB996budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.

    Fabrycznie w moim bolidzie jest pomiędzy zderzekiem a przednim pasem.,
    do dolnej części. Z dala od kratki, czyli zasłonięte od bezpośrednio
    opływającego powietrza.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2015-11-22 19:34:37
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Budzik" wrote in message
> [...]

    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.

    Od wewnętrznej strony w przednim zderzaku.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2015-11-23 09:04:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Uncle Pete" <4...@g...com> wrote in message
    > Będzie zimniejszy, niż temperatura napływającego powietrza?
    > ;)

    podczas jazdy przez mgle moze byc

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-11-23 09:14:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m4rkiz,

    Monday, November 23, 2015, 9:04:17 AM, you wrote:

    > "Uncle Pete" <4...@g...com> wrote in message

    > podczas jazdy przez mgle moze byc

    Mgła == wilgotność względna 100% + kondensacja - nie może być
    zimniejszy.

    --
    Best regards,
    RoMan