  • 1. Data: 2015-11-22 07:48:35
    Temat: Off Topic - wystawienie ogloszenie na otomoto i na allegro
    Od: masaa <m...@o...pl>

    witam
    kiedys bylo tak ze jak wystawialem samochod na otomoto to pojawial sie
    tez na allegro. wczoraj wystawilem i na otomoto jest i na olxie rowniez
    ale na allegro nie ma, czy cos zmienili ?? Placilem ok 30 zl na 2 tygodnie

  • 2. Data: 2015-11-22 10:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masaa m...@o...pl ...

> [...]
    > tez na allegro. wczoraj wystawilem i na otomoto jest i na olxie
    > rowniez ale na allegro nie ma, czy cos zmienili ?? Placilem ok 30 zl

    Według cennika powinien sie wystawic na otomoto, olx oraz allegro.

    Dawno wystawiałes? Allegro to nie jest taki do konca serwis online...

  • 3. Data: 2015-11-22 11:20:33
    Od: masaa <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik masaa m...@o...pl ...

    > Według cennika powinien sie wystawic na otomoto, olx oraz allegro.
    >
    > Dawno wystawiałes? Allegro to nie jest taki do konca serwis online...

    wystawiłem wczoraj ok 16 godziny

  • 4. Data: 2015-11-22 13:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masaa m...@o...pl ...

    > wystawiłem wczoraj ok 16 godziny

    No to jeżeli nadal nie ma to pisz do otomoto.

  • 5. Data: 2015-11-22 17:57:08
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 07:48, masaa pisze:
> [...]
    > ale na allegro nie ma, czy cos zmienili ?? Placilem ok 30 zl na 2 tygodnie

    Jak pamiętam (choć ostatnie auto sprzedawałem ze 2-3 lata temu), to był
    "ptaszek" "pokazuj też w allegro" czy jakos tak..