  • 21. Data: 2010-10-07 00:53:34
    Temat: Re: [CROSS-POST] Co łaska
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    megrims napisał:
    > przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
    > klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
    > to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.

    Mi to na razie nie grozi - jak z żoną wybieraliśmy wczasy i każde z nas
    miało przynieść cztery ogłoszenia biur podróży, moje kochanie od razu
    potargało moich trzy czwarte: Kubę, Tajlandię i Bułgarię. Ciekawe, kurwa,
    dlaczego.

    A tak przy okazji przypomniała mi się pewna opowiastka:
    Znajoma wpadła do nas do firmy i opowiada, jak to jej mąż zmienił się po
    powrocie z Bangkoku - był tam na delegacji. Jak wcześniej o jakichkolwiek
    oznakach uczucia mogła po ślubie tylko marzyć, tak wszystko zmieniło się
    jakiś tydzień po przylocie ukochanego. Otóż pierwszy raz od kilku lat wstał
    wcześniej niż ona, zrobił śniadanie i przyniósł do łóżka. Byłaby
    wniebowzięta, gdyby nie kazał jej wypić wielkiej szklanki zepsutego,
    gorzkiego mleka. I tak trzy razy, dzień po dniu :-)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 22. Data: 2010-10-07 18:27:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Koziołek" <d...@X...pl> wrote in message

> [...]
    > miało przynieść cztery ogłoszenia biur podróży, moje kochanie od razu
    > potargało moich trzy czwarte: Kubę, Tajlandię i Bułgarię. Ciekawe, kurwa,

    A ty chciales drewno do lasu brac ze soba? :)

    Pozdrawiam
    Kamil