  • 1. Data: 2010-10-06 11:22:48
    Temat: [CROSS-POST] Co łaska
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za crossposta, ale niniejszym chciałem napiętnować brak
    infrastruktury sanitarnej przy polskich drogach.

    Jechałem dzisiaj rano z Wadowic do Krakowa. Za kalwarią Zebrzydowską wzięło
    mnie na sikanie i zatrzymałem się na przystanku wśród lasu.
    Po strzepnięciu ostatnich kropel i zapięciu rozporka wracałem do samochodu,
    gdy usłyszałem wołającą coś do mnie, biegnącą (a raczej próbującą biec -
    mocno utykała) dziewoję.
    Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy
    jakoś tak.
    Zazwyczaj nie daję pieniędzy. Ponieważ jestem dobrego serca zdarza mi się
    kupić komuś coś do jedzenia. Ale kasy? Co to, to nie. Ale w tym przypadku
    coś mnie opętało - pewnie dlatego, że zostałem złapany niemal z ptakiem w
    dłoni - że wyjąłem portfel i dałem biedactwu pięćdziesiąt groszy.
    Dziewczę popatrzyło na groszaki, zrobiło wielkie oczy i WIELKIMI LITERAMI,
    powoli, rzekło:

    - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

    Spieprzałem, "ino" się kurzyło.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2010-10-06 11:51:13
    Temat: Re: [CROSS-POST] Co łaska
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy

    > - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

    :)))))))))))) poplakalem sie ze smiechu:)

  • 3. Data: 2010-10-06 12:07:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *Michał Gut* napisał(-a):

    > :)))))))))))) poplakalem sie ze smiechu:)

    szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-10-06 12:16:32
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 06.10.2010, Big Jack <a...@b...zz> wroted:

    > szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

    "W żopu" to już nie "co łaska" ;)

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
    = AC Universe.:JumpTheGun:. = 85.14.221.102:27960

  • 5. Data: 2010-10-06 12:23:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

    z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)

  • 6. Data: 2010-10-06 12:28:47
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:

    > z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)
    Nie, na odchodne dostanie dobre slowo "badz zdrow" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-10-06 12:44:31
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 06.10.2010, Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wroted:

    > Nie, na odchodne dostanie dobre slowo "badz zdrow" :-)

    ... a na to padnie odpowiedź: "Bóg zapłać" :)

    GS

  • 8. Data: 2010-10-06 13:11:48
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <

    > ... a na to padnie odpowiedź: "Bóg zapłać" :)

    JOKER - job twoja mać!!!

    a potem przyjedzie 2 kolesi czarnym MB i zapytają czy nie był zadowolony
    z usług jednej z Pań
    kto oglądał ten wie co było dalej..;-)

  • 9. Data: 2010-10-06 15:56:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Grzegorz Staniak" <

    > JOKER - job twoja mać!!!
    >
    > a potem przyjedzie 2 kolesi czarnym MB i zapytają czy nie był zadowolony
> [...]

    A po tym, na to co mu będzie, Panadol nie pomoże. Więc zamknij k...a
    .... klawiaturę. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-10-06 15:59:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 11:22, Koziołek pisze:
> [...]
    > Dziewczę popatrzyło na groszaki, zrobiło wielkie oczy i WIELKIMI
    > LITERAMI, powoli, rzekło:
    >
    > - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

    przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
    klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
    to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.