  • 1. Data: 2010-10-06 09:57:00
    Temat: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...

    http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=p
    layer_embedded

    :)

  • 2. Data: 2010-10-06 10:05:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
    > http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=p
    layer_embedded
    > :)

    hehe

    Nie jestem zdziwiony, ze to handlarz :)

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-10-06 10:10:38
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
> [...]

    Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
    Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
    urzędu...
    Jeśli nie miał uprawnień co stwierdził policjant to jakim cudem dotał punkt
    karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)

    Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z innego auta,
    niezly luzak ;)

    Pozdr

  • 4. Data: 2010-10-06 10:20:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > punkt karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)
    >
    > Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z innego auta,

    Typowy dres w BMW

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-10-06 10:27:55
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Typowy dres w BMW

    Dlatego też polubiłem tę markę, właśnie za taki stereotyp jaki
    zaprezentowałeś ;)
    Dziwi mnie jednak jeszcze coś, że przełożenie blach zostało tak łagodnie
    potraktowane... chyba że zagraniczne blachy czasowe można sobie przekładać
    jak się chce.

    Pozdr

  • 6. Data: 2010-10-06 10:39:20
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 6 Paź, 10:10, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:

    > Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
    > Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
    > urzędu...

    nawet jak zdasz egzamin na PJ to nie masz uprawnień. na druczku, który
    Ci dają nawet tak pisze.

  • 7. Data: 2010-10-06 10:47:39
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlatego też polubiłem tę markę, właśnie za taki stereotyp jaki
    > zaprezentowałeś ;)

    Jaki stereotyp?
    Nawet BMW poszło do przodu w tym kierunku i upancernia wozy ;)
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-specjalni
    e-dla-gangstera,nId,267

    > Dziwi mnie jednak jeszcze coś, że przełożenie blach zostało tak łagodnie
    > potraktowane... chyba że zagraniczne blachy czasowe można sobie przekładać
    > jak się chce.

    No też się zdziwiłem.
    Może wyskoczę do garażu po swoje stare blachy i se założę na quada ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-10-06 10:48:07
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-06 09:57, Rafał wrote:
    > ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=p
    layer_embedded

    > :)

    dziwne, że nie przetrzepali tego auta i nie sprawdzili jego
    pochodzenia... może akurat dres jechał kradzionym? dziwne to...

  • 9. Data: 2010-10-06 11:00:09
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Jaki stereotyp?
    > Nawet BMW poszło do przodu w tym kierunku i upancernia wozy ;)
> [...]

    Pomijając merytoryke i prawdziwość artykułu to fajnie:
    "Pancerzem zabezpieczono nie tylko kabinę ale i bagażnik (nie ma więc obawy,
    że przewożony wewnątrz dłużnik, przez przypadek, zginie przedwcześnie)."
    "Firma nie podała, czy w związku z nowym opancerzeniem zmniejszyła się
    ładowność i pojemność bagażnika. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można jednak
    przypuszczać, że pomieści on nieco mniej amfetaminy, niż w poprzednim
    modelu."

    BMW nieźle by zapunktowało, szczególnie przed organami ścigania :)
    BMW jednak też pancernej 7ki nie sprzeda byle komu AFAIK. Pamiętam jak
    znajomy kupował używanego Pullmana to nie było to takie proste, ale Mercedes
    jakoś zgodził się na transakcje ;)

    Pozdr

  • 10. Data: 2010-10-06 11:01:16
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > nawet jak zdasz egzamin na PJ to nie masz uprawnień. na druczku, który
    > Ci dają nawet tak pisze.

    Czyli wychodzi że miał odrobinke farta bo nawet punktów nie dostanie ;)

    Pozdr