  • 1. Data: 2010-10-06 11:34:56
    Temat: Niemieckie portale z samochodami
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Witam,
    czy mógłby ktoś podać jakieś adresy www portali z powypadkowymi samochodami
    z europy zachodniej?,

    z góry dziękuję
    pozdr
    PP

  • 2. Data: 2010-10-06 14:33:25
    Temat: Re: Niemieckie portale z samochodami
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > czy mógłby ktoś podać jakieś adresy www portali z powypadkowymi
    > samochodami
    > z europy zachodniej?,

    np allegro.pl, gratka.pl, otomoto.pl itd,

    brat

  • 3. Data: 2010-10-06 14:53:23
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    > np allegro.pl, gratka.pl, otomoto.pl itd,

    mam na myśli zagraniczne portale, jak np. www.mobile.de

    pozdr
    PP

  • 4. Data: 2010-10-06 14:58:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > mam na myśli zagraniczne portale, jak np. www.mobile.de

    wiem, brakło mi na końcu emotikona ";-)"

    brat

  • 5. Data: 2010-10-06 15:28:54
    Od: PJ <p...@g...com>

    http://www.google.de/search?hl=de&source=hp&q=gebrau
    chtwagen+online&meta=&aq=o&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    i dla kazdego opcja "powypadkowe"

    P.