  • 1. Data: 2010-10-06 01:43:15
    Temat: Wymiary bagażnika T4 MIXT 6os. long holender
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Potrzebuję pomocy w określeniu wymiarów bagażnika (paki) Volkswagena T4 w
    wersji T4 MIXT 6os. long. To jest ten z zabudową holenderską, tak się chyba
    ona nazywa - charakterystyczna plastikowa -
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/T1/75/41/
    T1754158_5.jpg
    Szukam w sieci i nic, a chodzi mi o trzy konkretne wymiary jak na tym
    szkicu:
    http://img163.imageshack.us/i/82782986.jpg/

    Dla pewności:
    A - użytkowy wymiar długości paki od drzwi do ścianki działowej.
    B - długość podłogi od drzwi do końca tej przestrzeni pod tylną kanapą.
    C - wysokość niszy pod tylną kanapą.

    Trafiam na różne rysunki ale jak dotąd nie udało mi się znaleźć tak
    konkretnych danych. Mam już "Sam naprawiam", Instrukcję Obsługi - zero.

    Może ktoś ma rysunek z dokładnymi wymiarami, mierzył i pamięta lub może
    zmierzyć. Niestety nie mam w pobliżu T4 w tej wersji abym mógł sam to
    zrobić.

    adam