  • 1. Data: 2012-01-30 10:49:06
    Temat: CSS - czy można ostylować anonimową tabelę?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mamy

    Przegladarka dorysowuje sobie anonimową tabelę do tego. Chciałbym wymusić
    szerokość tejże tabeli. Czy da się to ostylować bez dodawania jawnej
    tabeli?

  • 2. Data: 2012-01-30 12:51:05
    Temat: Re: CSS - czy można ostylować anonimową tabelę?
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 30-01-2012 11:49 Marek napisał:
> [...]
    >
    > Przegladarka dorysowuje sobie anonimową tabelę do tego. Chciałbym wymusić
    > szerokość tejże tabeli. Czy da się to ostylować bez dodawania jawnej

    IMHO bez dodania elementu np. <div style="display: table;"> nie. Trudno
    wymagać od przeglądarki aby ustalała szerokość czegoś, czego nie ma w
    kodzie. Chyba że podasz na sztywno szerokość poszczególnych komórek
    "tabeli".

    pozdrawiam
    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 3. Data: 2012-01-30 13:29:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 13:51:05 +0100, Wojtek Gapiński napisał(a):

> [...]
    > wymagać od przeglądarki aby ustalała szerokość czegoś, czego nie ma w
    > kodzie. Chyba że podasz na sztywno szerokość poszczególnych komórek

    Nawiązuje trochę do mojego poprzedniego posta, w którym pokazałem problem z
    nadawaniem szerokości poszczególnym komórkom. Ta szerokość jest traktowana
    jako zalecana a nie żądana i w praktyce może być dowolna (decyduje
    przeglądarka). Usztywnienia szerokości komórek można nadać na poziomie
    tabeli m.in. Stąd właśnie było moje pytanie.

  • 4. Data: 2012-01-30 15:07:41
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 30-01-2012 14:29 Marek napisał:

> [...]
    > przeglądarka). Usztywnienia szerokości komórek można nadać na poziomie
    > tabeli m.in. Stąd właśnie było moje pytanie.

    Tak się domyśliłem, dlatego napisałem że trzeba całość otoczyć elementem
    szerokości poszczególnym "komórkom tabeli", ale z zastrzeżeniem
    właściwości "min-width" ;)

    pozdrawiam
    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 5. Data: 2012-01-30 17:30:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dzięki za wyjaśnienie. Tak też się spodziewałem. :-)