  • 11. Data: 2017-04-21 22:00:38
    Temat: Re: Cabrio
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

    > Nie mniej męskie niż np. peugeot 206 cc.
    >
    > Zresztą, nigdzie nie było mowy o orientacji pytającego ;-)

    Pytający czesto przemieszcza się multipla - takiego pierdoły jak rozważania
    na temat damskich samochodów i duzych meskich aut zwiekszających 2x obwód
    to nie dla mnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 12. Data: 2017-04-22 03:33:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RadoslawF pisze tak:

    > Składany metalowy dach mają mercedesy i Peugeot 206 cc.

    Przedwczoraj widziałem merca z cięciami na słupkach. Po chwili
    zatrybiłem, że to musi być kabriolet. Nie mogę teraz znaleźć zdjęcia.
    Jak ten dach się tam z tyłu chowa nie mam pojęcia.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 13. Data: 2017-04-22 11:38:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 21.04.2017 o 12:21, ddddddddddddd pisze:

    > skoro nie ma wymogu ilości miejsc i ma być zabawa to może MX-5?
    > Często ludzie mają do nich sztywne dachy (znaczy na lato jest lekki
    > dach, a na zimę zakładają hardtop) - mowa oczywiście o starszych
    > rocznikach, bo te nowsze to chyba mają twardy dach w standardzie

    Polecam :)
    Tylko, że do 10.000 trudno znaleźć niezardzewiały, w pełni sprawny
    egzemplarz - aczkolwiek nie jest to niemożliwe.
    Jeśli chodzi o hardtop, to trzeba mieć na uwadze, że po pierwsze on
    kosztuje (ponad 1000 zł), a po drugie trzeba mieć go gdzie trzymać w
    lato (mówimy o generacjach NA/NB/NBFL jeśli zakładamy powyższy budżet).
    Z drugiej strony sposób prowadzenia (tylny napęd, bardzo dobra trakcja)
    czynią ten samochód super zabawką.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2017-04-22 18:36:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-04-21 o 22:00, Budzik pisze:
> [...]
    > na temat damskich samochodów i duzych meskich aut zwiekszających 2x obwód

    Szukaj Micry CC w majtkowym różu. I sweterka w różowo-fioletowe pasy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2017-04-23 18:38:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 03:33, PiteR pisze:

    > Przedwczoraj widziałem merca z cięciami na słupkach. Po chwili
    > zatrybiłem, że to musi być kabriolet. Nie mogę teraz znaleźć zdjęcia.
    > Jak ten dach się tam z tyłu chowa nie mam pojęcia.

    Jak to była przeróbka/samoróbka to może nie mieć dachu.
    I nie będzie potrzeby jego chowania.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-04-23 20:00:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 23.04.2017 o 18:38, RadoslawF pisze:

    > Jak to była przeróbka/samoróbka to może nie mieć dachu.
    > I nie będzie potrzeby jego chowania.

    Jaka samoróbka?
    https://youtu.be/jun1BHJWdNw?t=144
    https://www.youtube.com/watch?v=Fu0bI_-tmus
    https://www.youtube.com/watch?v=-k81HhbI53k
    https://youtu.be/yjJ14_EL7N8?t=35

    Pozdr,

  • 17. Data: 2017-04-24 20:54:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    na temat damskich samochodów i duzych meskich aut zwiekszających 2x obwód
    ---
    http://niusy.pl/@youtu.be/9xn :-)