  • 1. Data: 2017-04-21 09:00:40
    Temat: Cabrio
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Naszła mnie taka fanaberia zeby pojezdzić kabrioletem. :)
    Co byście polecili?

    Fajnie gdyby to był kabrio z metalowym dachem ale nie jest to warunek w
    100% konieczny.

    Kwestia rozkładania dachu - recznie czy silniczek - bez znaczenia.

    Kwestia mocy silnika, rodzaju paliwa - bez znaczenia.

    Kwestia wielkości samochodu - bez znaczenia.

    Budzet - ok 10.000

    To ma byc zabawka na weekend - pewnie nie przejade nim wiecej niz 5000
    tysiecy rocznie.

    Co kupię w tym budzecie w miare fajnego, bezawaryjnego i w dobrym stanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 2. Data: 2017-04-21 09:35:08
    Temat: Re: Cabrio
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-04-21 o 09:00, Budzik pisze:
> [...]
    > tysiecy rocznie.
    >
    > Co kupię w tym budzecie w miare fajnego, bezawaryjnego i w dobrym stanie?

    Za te pieniądze może być ciężko, ale jeżeli ma być to ze sztywnym dachem
    w małych pieniądzach to szukaj czegoś francuskiego.
    Peugeot 206CC, 307CC albo Megane CC

  • 3. Data: 2017-04-21 11:07:34
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.04.2017 o 09:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > To ma byc zabawka na weekend - pewnie nie przejade nim wiecej niz 5000
    > tysiecy rocznie.

    Dość sporo jeśli mowa o kilometrach.

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2017-04-21 11:56:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA75E51FA4F5EFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > tysiecy rocznie.
    >
    > Co kupię w tym budzecie w miare fajnego, bezawaryjnego i w dobrym

    Tanio i bezawaryjnie - colt czc.
    https://allegro.pl/colt-z30-2004-2012-18284?order=m&
    nadwozie=Kabriolet
    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2017-04-21 12:21:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.04.2017 o 09:00, Budzik pisze:
> [...]
    > tysiecy rocznie.
    >
    > Co kupię w tym budzecie w miare fajnego, bezawaryjnego i w dobrym stanie?

    skoro nie ma wymogu ilości miejsc i ma być zabawa to może MX-5?
    Często ludzie mają do nich sztywne dachy (znaczy na lato jest lekki
    dach, a na zimę zakładają hardtop) - mowa oczywiście o starszych
    rocznikach, bo te nowsze to chyba mają twardy dach w standardzie

    Łukasz

  • 6. Data: 2017-04-21 13:05:55
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 21 Apr 2017 11:56:32 +0200
    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

    > Tanio i bezawaryjnie - colt czc.

    Tylko to takie trochę mało męskie auto ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2017-04-21 13:50:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SW3 s...@p...fm.invalid ...

    > Dość sporo jeśli mowa o kilometrach.

    :)
    5.000km

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 8. Data: 2017-04-21 17:10:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    > Co byście polecili?
    >
    > Fajnie gdyby to był kabrio z metalowym dachem ale nie jest to warunek w

    Składany metalowy dach mają mercedesy i Peugeot 206 cc.
    Drogie to i awaryjne bo działa automagicznie.
    Do niektórych modeli z miętkim dachem można dostać/dokupić
    sztywny hardtop na zimę.
    Jak ma być tanio to szmaciany dach składany ręcznie
    ale w pakiecie garaż lub wiata na okres poza sezonem.
    Na allegro masz 10 stron kabrioletów w cenie do 10 tyś.
    Jak będziesz wybierał to oglądaj fotki z dachem rozłożonym
    i złożonym. Niektóre wyglądają naprawdę brzydko z rozłożonym.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-04-21 19:38:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Naszła mnie taka fanaberia zeby pojezdzić kabrioletem. :)
    Co byście polecili?
    ---
    Smarta :-)

  • 10. Data: 2017-04-21 20:59:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

    >Tylko to takie trochę mało męskie auto ;)

    Nie mniej męskie niż np. peugeot 206 cc.

    Zresztą, nigdzie nie było mowy o orientacji pytającego ;-)

    --
    Yogi(n)