    From: "Adameck" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Canon 350d vs 450d - starszy lepszy ???
    Date: Wed, 7 Jan 2009 16:41:28 +0100

    Witam !

    Pewnie jakies herezje plote ale nie daje mi to spokoju wiec niech sie
    fachowcy wypowiedza.
    Dlaczego ogladajac testy Canona 350d vs 450d na Steves digicams o wiele
    bardziej podobaja mi sie fotki ze starszego modelu ?
    Dpreview zachwyca sie nowa matryca 450d i podaje, ze jest tu wieksza
    dynamika tonalna niz w poprzednikach ale jak dla mnie to bardziej naturalne
    zdjecia sa z 350d.
    Natomiast 450d wydaja sie byc przesycone, zbyt kontrastowe i mniej ostre
    (!). Niech mnie ktos oswieci o co tu chodzi ?

    Oto link do 350d:

    http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/rebelxt_
    samples.html

    A teraz 450d i wg mnie rozczarowanie:

    http://www.steves-digicams.com/2008_reviews/canon_re
    bel_xsi_samples.html

    Porównajcie sobie fotki kajakow, plac zabaw i biały budynek kawiarni - ktore
    sie Wam bardziej podobaja.

    Krotko - z tego co tu widze to 350d wyglada bardziej naturalnie a 450d -
    blizej mu tutaj do kompatkowego sposobu produkowania JPEGow - "byle kolorowo
    i kontrastowo" !

    Adameck