  • 1. Data: 2009-01-06 15:08:54
    Temat: Canon - kompakcik - jaki?
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Prosze doradzcie mi w kwestii wyboru jakiegoś dobrego kompaktu
    dla mojej mamy. Aparat ma być prosty w użyciu - typu idiot camera:) -
    glownie zdjecia z automatu.
    Aparat musi robić bardzo ostre zdjęcia. Lustrzanka odpada.
    Aparat musi mieć duży wyświetlacz. Koniecznie aparat ma być
    firmy Canon. Dobry wbudowany obiektyw + duza matryca - tez wskazana.
    Ja sam posiadam Canona 450D, ale to jak dla mojej mamy za wysoka
    szkola jazdy:)

    Z gory dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-06 15:53:26
    Temat: Re: Canon - kompakcik - jaki?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Alojzy Majchrzak pisze:
    > Aparat musi robić bardzo ostre zdjęcia. Lustrzanka odpada.

    W samej rzeczy :)

    > Aparat musi mieć duży wyświetlacz. Koniecznie aparat ma być
    > firmy Canon.

    A sama naklejka nie wystarczy? :)

    > Dobry wbudowany obiektyw + duza matryca - tez wskazana.

    No to masz żaden wybór - g10 albo odpowiednik Axxx (nie wiem, ile to teraz).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-01-06 15:58:40
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Alojzy Majchrzak wrote:
> [...]
    > firmy Canon. Dobry wbudowany obiektyw + duza matryca - tez wskazana.
    > Ja sam posiadam Canona 450D, ale to jak dla mojej mamy za wysoka

    Od kilku dni mam ten sam problem (kilka tematów niżej) i ostatecznie biorę
    samsunga nv8
    http://accord-foto.pl/?zobacz=1655

    a co do canonów pasowały mi a2000 i ixus80 (ale ich nie biorę ;-) )

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-06 16:11:36
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gjvs87$kfo$1@news3.onet...
    > Witam!
    > Aparat musi robić bardzo ostre zdjęcia. Lustrzanka odpada.
    No tak, to sie kłóci ze sobą...

    > Aparat musi mieć duży wyświetlacz.
    Po co? Żeby ostrość zdjęcia ocenić?

    > Koniecznie aparat ma być firmy Canon.
    Żeby mieć kompatybilność z systemem?

    > Ja sam posiadam Canona 450D, ale to jak dla mojej mamy za wysoka
    > szkola jazdy:)
    Nie da sie go przestawić w tryb "auto"?

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 5. Data: 2009-01-06 17:19:39
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    frank drebin wrote:
    > a co do canonów pasowały mi a2000 i ixus80 (ale ich nie biorę ;-) )

    Porównywałeś zdjęcia z A2000 z serią AXXX? Moim zdaniem widać regres. :>

    k,

  • 6. Data: 2009-01-06 18:05:20
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

    A co sadzicie na temat Canona IXUS`a 970?

    Jest ok?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-06 18:16:09
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    KILu wrote:

    > Porównywałeś zdjęcia z A2000 z serią AXXX? Moim zdaniem widać regres.

    Ja?
    Ja jestem totalnym lajkonikiem, jeżeli chodzi o foto.
    Opierałem się na opiniach użyszkodników plus wizualność.

    Czasem jak zerknę przypadkiem na czyjeś fajne fotki a potem przeczytam
    komenty tych co się naprawdę znają, to się cieszę że mi wystarczy widok
    ładnej, uśmiechniętej twarzy w fajnym plenerze a nie wiedza o szumach czy
    innych pierdołach w kąciku zdjęcia.
    Dla mnie foto artystyczna to to samo, co fizyka kwantowa.
    Sam mam A75 i uważam, że robi piękne fotki (jak na moje wymagania of
    course).

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-06 18:23:38
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]

    > Aparat musi robić bardzo ostre zdjęcia. Lustrzanka odpada.

    > Ja sam posiadam Canona 450D, ale to jak dla mojej mamy za wysoka

    Oj nie wiem czy przy takim opisie to i tobie by się taki prosty aparacik nie
    przydał ...

  • 9. Data: 2009-01-06 18:45:21
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    frank drebin wrote:
    > Opierałem się na opiniach użyszkodników plus wizualność.

    Uzyszkodnicy wypowiadajacy sie w sieci czesto nie mieli do czynienia z
    innym aparatem z podobnej polki albo przesiadaja sie z duzo starszej
    konstrukcji, wiec sila rzeczy musza byc zadowoleni. :] Tak naprawde moim
    zdaniem ciezko w sieci o rzetelna opinie, nie liczac forow, na ktorych
    siedza zapalency oraz recenzji w szanowanych serwisach (na ktorych
    podstawie - i na podstawie sampli - mozna sobie wyrobic wlasne zdanie).

    k,