  • 1. Data: 2009-01-06 08:10:12
    Temat: Data na zdjęciach z exifa
    Od: b...@o...pl

    witam

    czy znacie programik, którym mógłbym robić datownik i/lub godzine na
    zdjęciach na podstawie exifu?

    najlepiej z możliwościami edycji (wielkości, czcionki, położenia)

    na stałe włączone w aparacie nie moze być i nie podoba mi sie to jak
    to robi aparat. Potrzebuję to stosować do wybranych zdjęć.

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-01-06 09:03:51
    Temat: Re: Data na zdjęciach z exifa
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    > czy znacie programik, którym mógłbym robić datownik i/lub godzine na
    > zdjęciach na podstawie exifu?
    > najlepiej z możliwościami edycji (wielkości, czcionki, położenia)

    polecam Better JPEG, ale nie jest darmowy i dziala tylko na jpegach.

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2009-01-06 09:11:38
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@o...pl pisze:
    > witam
    >
    > czy znacie programik, którym mógłbym robić datownik i/lub godzine na
    > zdjęciach na podstawie exifu?
    >
    > najlepiej z możliwościami edycji (wielkości, czcionki, położenia)

    Tak. A odpowiedź masz w mojej odpowiedzi w wątku pt:"Prośba o poradę.
    Zakup aparatu (mały+fotki+filmy)".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-06 17:08:07
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    dziekować, dogrzebałem się

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-01-07 07:48:32
    Od: Jaromir Ludwin <r...@1...0.0.1>

    b...@o...pl pisze:
    > witam
    >
    > czy znacie programik, którym mógłbym robić datownik i/lub godzine na
    > zdjęciach na podstawie exifu?
    >
    > najlepiej z możliwościami edycji (wielkości, czcionki, położenia)

    XnView - może dowolną informację z EXIF/IPTC/właściwości pliku umieścić
    na obrazku. Datę można formatować, np umieścić dzień tygodnia napisany
    słownie po polsku.

    Jaromir

  • 6. Data: 2009-01-14 22:46:29
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > czy znacie programik, którym mógłbym robić datownik i/lub godzine na
    > zdjęciach na podstawie exifu?

    Zobacz tu:
    http://www.takenet.or.jp/~ryuuji/minisoft/exifread/e
    nglish/

    Stare dosyć, ale działa dobrze. Oprócz wpisywania daty na zdjęciu
    (w dowolnym formacie - definiuje się samodzielnie składając
    z poszczególnych pól) potrafi m.in. archiwizować informacje
    EXIF do oddzielnego pliku i potem z powrotem zapisywać do JPGa,
    gdyby jakiś edytor tę informację usunął. Potrafi też wykonać
    "wsadowo" korektę czasu wielu zdjęć, jeśli np. okazało się,
    że zegarek w aparacie był niedokładnie ustawiony.

    Piotr