    From: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Celeron 1.7 (Willamette) i anty-OC :)
    Date: Tue, 18 Aug 2009 20:27:44 +0200

    Witam

    Mam taki procesorek jak w tytule i chcialbym wiedziec, czy moge, nie bojac
    sie o jego prawidlowe dzialanie, zmniejszyc mu napiecie (z 1.7V) tak by nie
    musial pracowac z pelna jego predkoscia, bo az tyle nie jest mi potrzebne?
    (Z logicznego pkt widzenia powinien spokojnie dzialac sobie na mniejszym
    taktowaniu i napieciu). Chcialbym zmniejszyc mu i taktowanie i napiecie,
    takie anty-OC :) Oczywiscie podejrzewam ze plyta musi miec troche funkcji
    umozliwiajacych takie operacje. Plyta do tego procesora to model Shuttla
    (model AV40SV1.0) na ukladzie VIA P4X266A.

    Dzieki za wypowiedzi

    Pozdrawiam.