  • 11. Data: 2009-02-09 01:41:51
    Temat: Re: Cenzura ! ?
    Od: Tomasz Kniaz <t...@s...pl>

    Piotr-X wrote:

    > A ostatnia wpadka TPSA to też była teoria co ?

    Skad porownanie do &TP? Wykupili banery na TPB?

    [ciach]

    Czyli jak neo@tp nie dziala to wina echelona? ;)

    --
    tkniaz

  • 12. Data: 2009-02-09 07:07:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Matt Rutkowski pisze:
    > z pewnoscia master idioci z riaa siedza i opijaja sukces swoich
    > prawnikow
    >
    > czas na nowe rozwiazanie p2p

    I po co sie chwalic ze jest sie zlodziejem ?

  • 13. Data: 2009-02-09 07:43:52
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2009-02-09 08:07, Jan Strybyszewski wrote:

    > I po co sie chwalic ze jest sie zlodziejem ?

    A nie wydaje Ci się, że świat jest znacznie bardziej skomplikowany ?
    Powstrzymaj się może, proszę, od takich uwag, bo one tu nic nie wnoszą,
    a tylko obrażają ludzi i pomyśl czasem ile więcej świadomego zła robią
    owe organizacje zajmujące się prawami autorskimi.
    Absolutnie nie chcę tego wątku kontynuować, bo się do niczego wzajemnie
    nie przekonamy, tylko spokojnie proponuję EOT.

    --
    z.

  • 14. Data: 2009-02-09 07:56:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Strybyszewski"

    >I po co sie chwalic ze jest sie zlodziejem ?

    I pijakiem, nie zapominaj. Bo każdy pijak to złodziej.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb The art of flying is to throw yourself at
    `b K...@e...eu.org d' the ground and miss.

  • 15. Data: 2009-02-09 10:40:39
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 09 Feb 2009 08:07:53 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >I po co sie chwalic ze jest sie zlodziejem ?

    większość społeczeństwa popiera piractwo nie chcąc płacić za Ferrari i
    karty wstępu do klubów rekinów biznesu tych od RIAA

  • 16. Data: 2009-02-09 23:00:49
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    Tomasz Kniaz wrote:

    > Skad porownanie do &TP? Wykupili banery na TPB?

    1. Jak już pisałem TPSA blokowało niektóre strony , można dyskutować o
    przyczynach, ale fakt pozostaje faktem .
    2. piratebay.org było w niektórych krajach formalnie blokowane, potem wygrywali
    sprawy w sądach i znów ich odblokowywali .

    Szczegółowo nieznałem sytyacji, dlatego zadałem pytanie na forum.

    > [ciach]

    > Czyli jak neo@tp nie dziala to wina echelona? ;)

    Niewiem, ale skoro jesteś takim mądry to mi udowodnij, że ta ostatnia wpadka
    TPSA ( mam nadzieje żę wiesz oczym mówię ) to był tylko przypadek !

  • 17. Data: 2009-02-09 23:03:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr-X,

    Tuesday, February 10, 2009, 12:00:49 AM, you wrote:

    [...]

    > Szczegółowo nieznałem sytyacji, dlatego zadałem pytanie na forum.

    Na jakim "forum", u diabła?!?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2009-02-10 08:24:58
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Piotr-X,
    >
    > Tuesday, February 10, 2009, 12:00:49 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na jakim "forum", u diabła?!?

    No dobra na grupie, jeśli się już tak czepiać mało istotnych szczegółów .

  • 19. Data: 2009-02-10 18:34:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Feb 2009 08:07:53 +0100, osobnik zwany Jan
    Strybyszewski wystukał:

    > I po co sie chwalic ze jest sie zlodziejem ?

    skoro tylko kradzione ciągniesz to masz problem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?