  • 11. Data: 2014-10-31 12:22:06
    Temat: Re: Chciałem zgłosić wykroczenie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.10.2014 08:48, anacron pisze:

    > A tu wersja rozszerzona
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NESx0Pdch08

    Chociaż jestem gorącym zwolennikiem przestrzegania przepisów także przez
    Policję, to na podstawie tego filmiku mogę spokojnie stwierdzić że masz
    poważnie nasrane w głowie i kiedyś się doigrasz.

    p. m.

  • 12. Data: 2014-10-31 15:07:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Chociaż jestem gorącym zwolennikiem przestrzegania przepisów także przez
    > Policję,

    Łaskawca :)

    > to na podstawie tego filmiku mogę spokojnie stwierdzić że masz poważnie
    > nasrane w głowie i kiedyś się doigrasz.

    Ale, że w jakim sensie sie doigra, policyjny sniper bedzie na niego czyhał
    po domem ?:)

  • 13. Data: 2014-10-31 15:53:44
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ale, że w jakim sensie sie doigra, policyjny sniper bedzie na niego czyhał po
    > domem ?:)

    Zaczęło się od pomalowania auta, a skończy się ... ? :P
    No ale jak ktoś ma takie parcie na szkło i lubi się bawić
    w strażnika teksasu... to ryzyko musi wliczyć w koszty ;)

  • 14. Data: 2014-10-31 16:02:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Policjant zignorował idiotę -- brawo dla tego pana.

    Chyba lewa noga wstales dzisiaj.
    Tylko jak nazwac policjanta, ktory cytujac klasyka "ani be, ani me, ani
    kukuryku" tylko dupe w troki zawinal, a mogl grzecznie: tak przepraszamy, ma
    pan racje, juz odjezdzamy. No fakt dobrze, ze jakiejs TTetki nie wycignal i
    nie postraszyl :)

    A propos kultury, to ostatnio znajomy mi opowiadal jak dostawczakiem z
    towarem na zachod jechal i niemiecka policja wyprzedzila go na autostradzie
    i pokazala, zeby za nim jechal do najblizszego parkingu. Tam pokazli mu, ze
    kolo bije i jesli bedzie mial problemy z naprawa to moga wezwac warsztat
    mobilny :)

  • 15. Data: 2014-10-31 16:45:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-31 15:07, Czesław Wiśniak wrote:

    > Ale, że w jakim sensie sie doigra, policyjny sniper bedzie na niego
    > czyhał po domem ?:)

    Bezdomni go namierzyli, to i policjanci wiedzą gdzie mieszka;)

    Shrek.